sete Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ja, så forresten at Expert hadde et supertilbud på IXUS400 til 4499,- Klarte å skaffe et på lørdag fra Lefdal til 3000 kr og jeg er strålende fornøyd Lenke til kommentar
modda87 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ja, så forresten at Expert hadde et supertilbud på IXUS400 til 4499,- Klarte å skaffe et på lørdag fra Lefdal til 3000 kr og jeg er strålende fornøyd Jeg også skaffet meg et på Lefdal Det virket som de hadde bra med kameraer men etterspurselen var veldig stor. Jeg er nybegynner pg lurer på hva disse ISO innstillingene er Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Jeg er kjent med Ixus serien og er ikke noe særlig fan av den. Årsaken til det er kameraet er veldig knotete å behandle. Knappene er ikke riktig slik som de burde være heller, de er altfor små. Min far har en Ixus v3 eller noe sånt, tar pene bilder, det skal den ha, men jeg er vant med å ha ett godt grep rundt kameraet, det får du ikke med Ixusen. Pekefingeren på venstre hånden min havner altfor lett foran linsa. Jeg går nå etterhvert for en sort S50, ett kamera som er litt større og bedre å behandle (etter min mening). Selvfølgelig er kameraet dyrere enn ixusen, og tiden vil vise om jeg blir fornøyd med det. Aller helst kunne jeg tenke meg en G5, men kameraet er altfor stort for å ha med på fester o.l. dessuten er den veldig lik S50. Du får ha lykke til med Ixusen din, jeg vet at du kommer til å bli fornøyd uansett, med mindre du har store hender. For de som driver på med etterbehandling av bildene sine, vil jeg anbefale adobe photoshop, det funker ganske bra. For de som er nybegynnere og har generellt sett ikke peiling på ord og uttrykk i kamera verden, gå til http://www.dpreview.com/ De har tester av digital kameraer og terminologier brukt generellt sett om kameraer. Endret 9. mars 2004 av MrJavalava Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg er nybegynner pg lurer på hva disse ISO innstillingene er Noen som kan hjelpe? Begynn med å lese her i ordboka: http://akamera.no/ordbok/ Der finner du forklaring på det meste. Søk eller spør hvis du lurer på mer.. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ja, så forresten at Expert hadde et supertilbud på IXUS400 til 4499,- Klarte å skaffe et på lørdag fra Lefdal til 3000 kr og jeg er strålende fornøyd Elkjøp hadde det vistnok til 2500,- Lenke til kommentar
sete Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Ja, så forresten at Expert hadde et supertilbud på IXUS400 til 4499,- Klarte å skaffe et på lørdag fra Lefdal til 3000 kr og jeg er strålende fornøyd Elkjøp hadde det vistnok til 2500,- Når? For to uker siden prøvde jeg å kjøpe et hos Elkjøp, da kostet det 3000kr. Hmm, *ser etter Elkjøp-bilag til avisen* Da skal jo prisgarantien gjelde ikke sant? Endret 9. mars 2004 av sete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå