PoW Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 jeg har tenkt å skjære ut denne i siden av kabinettet mitt; Jeg har en "dremel klone".. Men jeg vet ikke hvilket blad jeg skal bruke.. Noen som vet? Worklog kommer i løpet av uken..... Jeg skal selvfølgelig finne et større bilde..... Hva synes dere? Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 KONGE! Metallica 4 life. men hvor skal du skjære ut og assen matriale er det ( stål, alu plast elns ) Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 jeg har tenkt å skjære ut denne i siden av kabinettet mitt; Jeg har en "dremel klone".. Men jeg vet ikke hvilket blad jeg skal bruke.. Noen som vet? Worklog kommer i løpet av uken..... Jeg skal selvfølgelig finne et større bilde..... Hva synes dere? d blir skam bra(er STOR metallica fan)men hvorfor bare ikke kjære ut i kontaktpapir å så spraylakke over?mye enklere enn å kjære ut i kabisset....Hvis jeg var deg så ville jeg funnet feks. logoen utpå ride the lightning, den er det skygge på, kansje det hadde blitt fett Lenke til kommentar
PoW Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 quote: Metallica 4 life! det blir jo litt kulere å skjære det ut, og deretter feste på en katode bak, enn å lakke det.... synes jeg da.... takk for tipset med ride the lightning... den logoen er drit fet.... Det er foresten stål jeg skal kutte i... ingen som vet hvilket blad jeg skal bruke med dremelen? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg digger også Metallica!!!! Kanskje jeg skal prøve meg på noe lignende selv? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg har lenge vurdert denne som tattis... men har betenkligheter, men som kabbis pynt er det jo vakkert. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Den nye tallica-logoen er da kul den også, selv om den gamle er hardere Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Den nye tallica-logoen er da kul den også, selv om den gamle er hardere alt va det nye metallica suger maxxxxxxxxx! kill`em all, ride, master, justice og black er de beste cdene, de enste som er bra. Litt på load og reeload er bra, men ikke mye! Go for the old shit! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) metallica ødala mye for seg selv ved å gi ut st.anger. men til topic: kan bli skikkelig fint Endret 16. februar 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
klikko Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 alt va det nye metallica suger maxxxxxxxxx! kill`em all, ride, master, justice og black er de beste cdene, de enste som er bra. Litt på load og reeload er bra, men ikke mye! Go for the old shit! enig her, den nye metallica musikken er bare så døds kjip, den gamle kicker ass!! (æs lixom) lol.. old school metallica forever!! fett logo til kabinnetet det der da gleder meg til å se resultatet! PS. lag det fett Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 alt va det nye metallica suger maxxxxxxxxx! kill`em all, ride, master, justice og black er de beste cdene, de enste som er bra. Litt på load og reeload er bra, men ikke mye! Go for the old shit! enig her, den nye metallica musikken er bare så døds kjip, den gamle kicker ass!! (æs lixom) lol.. old school metallica forever!! fett logo til kabinnetet det der da gleder meg til å se resultatet! PS. lag det fett ja,men ta en titt på logoen på ride eller master, den er fet Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg har en "dremel klone".. Men jeg vet ikke hvilket blad jeg skal bruke.. Noen som vet? Dersom du kan bruke orginalt tilbehør så velger du "reinforced cutting wheel". Det er glassfiberforsterka skiver. De koster vesentlig mer per stk, men de holder såpass godt at de i lengden blir billigere. Du blir også ekstremt lei av at de pinglete "heavy duty" skivene knekker http://www.dremeleurope.com/cgi-bin/eu2002...roduct/View/426 Endret 16. februar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
PoW Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har for tiden store problemer med å finne en metallica logo som er stor nok.. jeg ser etter en som er ca like stor som et liggende A4 ark..... hvor mye koster det "reinforced cutting wheel" bladet?? Jeg prøvde meg litt på et annet kabinett med Heavy duty blader..... Det knakk før jeg fikk festet det på!! LoL Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Du har jo logoen limt inn i denne tråden da. Flere(alle?) vektorbaserte tegneprogram (som Macromedia Freehand) har en "trace bitmap" funksjon som enkelt vil kunne gjøre en bra jobb med det bildet slik at du kan skalere det så mye du ønsker. Reinforced cutting wheel koster 100kr for 5 stk om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
PoW Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 vet du om det virker med photoshop 7.0 óg? takk for hjelpen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 en liten resize og threshold-filtrering så får man dette resultatet. Fix ferdig i a4-størrelse. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Xell: You're the man! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 psst, Xell er hokjønn Lenke til kommentar
PoW Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 d var ment som et uttrykk dah... doh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå