DementedAlbino Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 På startmenyen i Win xp så er der to valg som ligger øverst. Internett og mail. Jeg vil gjerne endre de to valgene som er der, men det jeg vil ha kommer ikke opp på listen over programmer jeg kan bruke. Finnes der en måte og overstyre disse valgene selv, noe ala tweak ui? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) med sp1 eller en fix fra win update kommer det et valg under all programs som heter noe som set default program eller noe. Der kan du velge hva som skal være default mail program Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 skal funke bare på properties og velge der.. hvis det ikke funker prøv å velg 0 så kan du bare lage snarveier til programmene du vil ha der ved å dra de over, så skal det funke.. Vet at jeg kan velge der, men programmet jeg vil bruke kommer ikke opp på listen der. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du kan legge inn snarvei til hva som helst der... Viss du f.eks har snarvei på skrivebordet, bre ta tak i den, og dra den ned på start ikonet, vent til menyen kommer opp, og slipp ikonet der du vill ha det Lenke til kommentar
Crack Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå