Skandinav Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg skiftet viften på mitt GF4 4600 Ti fordi den gamle var ødelagt. Når jeg siden skulle starte opp pc'n på nytt var skjermen bare svart. Jeg fikk startet opp i VGA-modus, men så snart jeg prøver å endre på skjermoppløsingen fra 640x480x8 så er løpet kjørt, pc'n låser seg umiddelbart. Bla bla brukte ikke "statisk elektrisitets-prevensjon" . Kan jeg ha vært så uheldig at noe retten å sletten er ødelagt for godt? Jeg har prøvd alt inklusive installert drivere på nytt men kommet frem til at dette nok er et hardwareproblem. Må jeg kjøpe nytt? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hvis du har vært forsiktig så tror jeg ikke du har ødelagt kortet, du kan jo forsøke å sette på gammel-vofta igen, kanskje de nye ikke har shikkerlig kontakt med gpu Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg bruker Arctic Silver 5 å det virker som om det er god kontakt. Uansett, ville kortet bli så varmt i løpet av 2 sekunder at pc'n hengte seg umiddelbart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå