above Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hei Problemet mitt er nå at jeg ikke får brent ut 734 mb når jeg setter inn en 800 mb 90 min cd. Jeg bruker Nero som brenneprogram. Er det noe jeg må gjøre i innstillingene eller?? Håper for svar.. Mvh Ostebu Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Åssen feilmelding får du? Du burde nok sette på overburning og velge 90min i options isteden for 75 ellerno som er standard i nero. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Sikker på at brenneren din støtter 800 mb da? Lenke til kommentar
above Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Sikker på at brenneren din støtter 800 mb da? Seff.. Lenke til kommentar
above Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Åssen feilmelding får du? Du burde nok sette på overburning og velge 90min i options isteden for 75 ellerno som er standard i nero. Feilmeldingen er; Det er ikke nokk plass til å brenne denne kompilasjonen på dette mediet. Legg inn en annen medium som har mer plass.. Har satt overburning på det også.. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Prøv med annet program Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Velg "No multisession" samt "disc at once" og "finalize CD" . Har du stilt inn dette samt stilt inn Nero til å kunne overbrenne til 90min så skal du få opp en dialog som sier at det er for lite plass, men du vil ha muligheten til å velge å brenne "overburn" CD. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bare prøv med "Finalize CD" som nevnt tidligere av OC-Freak.. Lenke til kommentar
above Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Det gikk ikke,. Hva kan jeg gjøre nå da?? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Lese guiden om overburn her på hardware.no http://www.hardware.no/guider/overbrenn/index.html Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 last ned siste versjon av nero hvis du ikke har den Lenke til kommentar
above Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Lese guiden om overburn her på hardware.no http://www.hardware.no/guider/overbrenn/index.html Takker. Har MMORE brenne cder, det er sikkert der problemet ligger når det ikke funker. Det sto i guiden at det kan være problemer med overbrenning med MMORE cder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå