leifkris Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Mitt HK mangler jumpere til å justere spenning til prosessoren og det ikke er mulig å justere sepnning i bios. Jeg kan se punktene hvor de skulle ståt og lurer på følgende: Er det mulig å få kjøpt jumpere med festeanordning, eller finnes det noen annen lur løsning? Hvis noen har noen god ideer blir jeg svært takknemlig. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hvis du er sikker på at disse punktene du ser er til å justere spenningen så kan du jo lodde på faste forbindelser. Evt. ledninger som du kan kortslutte hvis du bare vil prøve deg frem. OBS: Du bør ha gode kunskaper om hva du driver med før du begynner å lodde på hk'et Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 I manualen står det hvor disse jumperene skal stå og at de er optional. Er 99.9% sikker på at jeg har funnet de rette, det står det samme ved siden av dem som det det gjør i HK' manualen. Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 18:58, leifkris skrev:Mitt HK mangler jumpere til å justere spenning til prosessoren og det ikke er mulig å justere sepnning i bios. Jeg kan se punktene hvor de skulle ståt og lurer på følgende:Er det mulig å få kjøpt jumpere med festeanordning, eller finnes det noen annen lur løsning? Hvis noen har noen god ideer blir jeg svært takknemlig. Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Hurra problem løst, enkelt og genialt: http://www.cryptolinks.de/oc/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå