torgros Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 På mitt kort har jeg oppdaget at firewireportene ikke er der. Deu er "slipet ned" og det er bare små dumper igjen istedet for porter. Kjøpte det på komplett.no for omtrent 3 uker siden.. Er det noen som har forslg til hva jeg bør gjøre?? Kontakte komplett.no o.l??? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 På mitt kort har jeg oppdaget at firewireportene ikke er der.Deu er "slipet ned" og det er bare små dumper igjen istedet for porter. Kjøpte det på komplett.no for omtrent 3 uker siden.. Er det noen som har forslg til hva jeg bør gjøre?? Kontakte komplett.no o.l??? Takker for alle svar hahah, synn på deg!! har du bruk for firewhire da? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 På mitt kort har jeg oppdaget at firewireportene ikke er der.Deu er "slipet ned" og det er bare små dumper igjen istedet for porter. Kjøpte det på komplett.no for omtrent 3 uker siden.. Er det noen som har forslg til hva jeg bør gjøre?? Kontakte komplett.no o.l??? Takker for alle svar hahah, synn på deg!! har du bruk for firewhire da? Selvfølgelig stian din fjabe Videored. vett du Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 På mitt kort har jeg oppdaget at firewireportene ikke er der.Deu er "slipet ned" og det er bare små dumper igjen istedet for porter. Kjøpte det på komplett.no for omtrent 3 uker siden.. Er det noen som har forslg til hva jeg bør gjøre?? Kontakte komplett.no o.l??? Takker for alle svar hahah, synn på deg!! har du bruk for firewhire da? Hva er det for et svar? Ontopic: Kan du sende meg et bilde av kortet ditt, torgros? Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Du kan jo eventuelt sette på en "ekstern" firewireport i en PCI-plass. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg synes det høres ut som du har fått ett NF7 V.2 ( ikke et NF7-S v.2 ). IE 1394 tilkoplingen skal være mellom agp og 1'ste pci slotten (J41/42). Som koples til brakett. Men hvis du ha fått NF7 v.2 ,da finns det heller ikke S-ATA porter . Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Trodde jeg bestilte -S men bestilte hvist NF7 bare jeg (og?).. Men bestilte du -S og fikk uten så sender sikkert komplett deg et pci kort med firewire.. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Trodde jeg bestilte -S men bestilte hvist NF7 bare jeg (og?).. Men bestilte du -S og fikk uten så sender sikkert komplett deg et pci kort med firewire.. må nok innnrømme at jeg har nf7 v2 ingen sata ingen firewire Jaja noen må jo gjøre tabbene for andre EDIT: Takk for hjelpen alikevel Endret 14. februar 2004 av torgros Lenke til kommentar
Novec Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Still dette spørsmålet under hovedkort-kategorien. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg