Gå til innhold

Nokia 7200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idiotiske deksler spør du meg... Du er jo nesten garantert fukt skade med den der...!

Nokia 7200= :thumbdown:

Spesifikasjoner kan være gjenstand for endringer uten forhåndsvarsel.

Variasjoner i driftstider kan forekomme avhengig av SIM-kort, nettverk og brukerinnstillinger, bruksstil og omgivelser.

Tjenester og enkelte funksjoner kan være avhengig av nettverk og/eller SIM-kort i tillegg til kompatibiliteten for enhetene som brukes og innholdsformatene som støttes.

XHTML-leseren er designet for å brukes på innhold i XHTML-format, og kan bare brukes til å se på sider som støtter dette formatet. Visningen kan variere grunnet den begrensede skjermstørrelsen, og enkelte detaljer på siden er kanskje ikke synlig.

Følgende funksjoner som finnes i denne telefonen, kan dele minne: Telefonbok, tekst- og multimediemeldinger, chat, e-post, bilder, grafikk, lydklipp, videoklipp og ringetoner i Galleri, kalender, huskeliste, vannskader, notater, lommebok samt Java-spill og -programmer. Hvis du bruker en av disse funksjonene, kan det være at det tilgjengelige minnet for en av funksjonene som deler minne, reduseres.

Hoveddisplayet i Nokia 7200 har en oppløsning på 128 x 128 piksler, mens miniskjermen har en oppløsning på 96 x 36 piksler. Oppløsningen på bilder i brukerveiledningen og i markedsføringsmateriell kan se annerledes ut. 

Med denne mobilen er du garantert vannskader. Derfor ber vi deg merke deg at du står fullt ansvarlig for alt utendomsbruk.

Vi anbefaler helst ikke at man bruker 7200 ute, dette siden den ikke tåler at exspress-on dekslene blir våte....

Lenke til kommentar
Mr.fungus: Men Sharp GX30 vil du ha :p ?

Anyway; 7200 er for funksjonsfattig, stygg og dyr at jeg kommer til å bruke surt oppsparte penger på den

Sharp GX30 har hvertfall bedre skjerm (den lille knøtten til 7200 = :thumbdown: ), bluetooth, bedre kamera, ytterskjerm med farger og sist men ikke minst PELS på dekselet... :ermm:

Jeg tror jeg hadde valgt GX30 foran 7200 ja! :thumbup:

Lenke til kommentar
Sharp GX30 har hvertfall bedre skjerm (den lille knøtten til 7200 = :thumbdown: ), bluetooth, bedre kamera, ytterskjerm med farger og sist men ikke minst PELS på dekselet... :ermm:

Jeg tror jeg hadde valgt GX30 foran 7200 ja! :thumbup:

Nå er jo ikke GX30 noe fruktfat heller da... Men, som du også sier, jeg ville ha valgt GX30 foran 7200 anytime..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...