caluna Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 cmessenger fungerer, men fungerer veldig dårlig! Jeg bruker den på T610, for det første så tar det en evighet før den er oppe & går, så kommer det opp en melding om at det ikke er noen kontakter pålogget, og så hopper den litt, og så kommer listen min opp med online kontakter som har vært der hele tiden, og så er det ikke alltid det går å sende melding, og ikke alltid jeg mottar, etc. Bare tull. Burde kommet et langt bedre program for MSN for javamobiler! Det er no min mening.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Så man får ikke sett de som ikke er pålogget?? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 P.s. er det sant at det blir veldig dyrt å bruke messenger på mobilen?? Slik at det koster rundt 10 kr for 5 "meldinger"??? Med Agile så pleier den laste ned 10-20 kb under pålogging. Counteren i agile viser 11kb, men gprs counteren på telefonen viser litt over 20. Etter det bruker den veldig lite. Jeg har vært pålogget i mange timer og snakket ganske mye, og counteren var på ca 70kb (=ca 1 krone) Lenke til kommentar
caluna Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Så man får ikke sett de som ikke er pålogget?? Joda, etter litt ventetid... Synes det er et heller dårlig prog. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Istedenfor å lage et nytt topic, så lurer jeg på om jeg er den eneste som ikke får koblet opp med AgileMessenger. Kobler opp med TCPIP greia, men får: "KErrUnknownError Code: -5120" Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 cmessenger fungerte ikke hos meg.. Fikk opp melding om at det var programfeil.. Jeg prøvde det på 5100.. Samme fikk jeg, noe jeg gjør feil? Vil gjerne prøve det. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 cmessenger fungerer, men fungerer veldig dårlig! Jeg bruker den på T610, for det første så tar det en evighet før den er oppe & går, så kommer det opp en melding om at det ikke er noen kontakter pålogget, og så hopper den litt, og så kommer listen min opp med online kontakter som har vært der hele tiden, og så er det ikke alltid det går å sende melding, og ikke alltid jeg mottar, etc. Bare tull. Burde kommet et langt bedre program for MSN for javamobiler! Det er no min mening.. Mener å huske at T610 har veldig treig Java. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Nå har jeg fått logget på cmessenger men jeg lurer på, kan jeg snakke med andre som sitter på msn på pc'en ? Eller er det bare til andre som har cmessenger på mobilen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Du kan snakke med folk på pcen ja, det er jo det programmet er til Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du kan snakke med folk på pcen ja, det er jo det programmet er til Kult Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Jeg fikk ikke opp alle kontaktene min da. Bare de jeg hadde lagt til på cmessenger sin side. Skal det være sånn? Når jeg prøver å skrive til de, får jeg en tilbake melding. Husker ikke hva det stod der nå da men. Er ikke fra de iallefall. Snakket med de etter på, og de hadde ikke sett jeg hadde skrevet til de. Skriver jeg med min egen profil på msn eller får jeg en ny en? Jeg gjør sikkert noe feil.. Håper du kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
8pelota Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Du kan snakke med folk på pcen ja, det er jo det programmet er til Kult Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Jeg fikk ikke opp alle kontaktene min da. Bare de jeg hadde lagt til på cmessenger sin side. Skal det være sånn? Når jeg prøver å skrive til de, får jeg en tilbake melding. Husker ikke hva det stod der nå da men. Er ikke fra de iallefall. Snakket med de etter på, og de hadde ikke sett jeg hadde skrevet til de. Skriver jeg med min egen profil på msn eller får jeg en ny en? Jeg gjør sikkert noe feil.. Håper du kan hjelpe meg. Da kan du snakke med meg mens du er på hytta da... kult ass Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du kan snakke med folk på pcen ja, det er jo det programmet er til Kult Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Jeg fikk ikke opp alle kontaktene min da. Bare de jeg hadde lagt til på cmessenger sin side. Skal det være sånn? Når jeg prøver å skrive til de, får jeg en tilbake melding. Husker ikke hva det stod der nå da men. Er ikke fra de iallefall. Snakket med de etter på, og de hadde ikke sett jeg hadde skrevet til de. Skriver jeg med min egen profil på msn eller får jeg en ny en? Jeg gjør sikkert noe feil.. Håper du kan hjelpe meg. Da kan du snakke med meg mens du er på hytta da... kult ass ja Bare jeg får det til å virke da.. Lenke til kommentar
lineekse Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har lastet ned cmessenger til samsung E-700. men får det ikke til å virke. kanskje jeg har gjort noe feil..? er d noen som har samsung E-700 med netcom som kan si meg nøyaktig hvordan jeg skal gjøre d??? da hadde jeg blitt veldig takknemmelig Lenke til kommentar
OleP Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har en Sony Ericsson Z200 som jeg bruker til reservetelefon når jeg bl.a er ute på byen.. Ser at denne har java, men er det mulighet å bruke MSN på denne telefonen? Og hvor får jeg isåfall lastet det ned ifra? Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hva slags wap oppsett må jeg ha på E700 for at det skal fungere? Har Netcom. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 har ikke fått det til å virke med Telenor åp E700 helle rjeg... Noen som vil lage en punktliste? Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Er det ingen som vet Har prøvd lenge nå, men får bare opp "connecting" : \ Endret 15. mars 2004 av Andreas2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå