Gå til innhold

Msn på mobil går det?

8pelota

Anbefalte innlegg

cmessenger fungerer, men fungerer veldig dårlig! Jeg bruker den på T610, for det første så tar det en evighet før den er oppe & går, så kommer det opp en melding om at det ikke er noen kontakter pålogget, og så hopper den litt, og så kommer listen min opp med online kontakter som har vært der hele tiden, og så er det ikke alltid det går å sende melding, og ikke alltid jeg mottar, etc. Bare tull. Burde kommet et langt bedre program for MSN for javamobiler! Det er no min mening..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
P.s. er det sant at det blir veldig dyrt å bruke messenger på mobilen?? Slik at det koster rundt 10 kr for 5 "meldinger"???

Med Agile så pleier den laste ned 10-20 kb under pålogging. Counteren i agile viser 11kb, men gprs counteren på telefonen viser litt over 20. Etter det bruker den veldig lite. Jeg har vært pålogget i mange timer og snakket ganske mye, og counteren var på ca 70kb (=ca 1 krone)

Lenke til kommentar
cmessenger fungerer, men fungerer veldig dårlig! Jeg bruker den på T610, for det første så tar det en evighet før den er oppe & går, så kommer det opp en melding om at det ikke er noen kontakter pålogget, og så hopper den litt, og så kommer listen min opp med online kontakter som har vært der hele tiden, og så er det ikke alltid det går å sende melding, og ikke alltid jeg mottar, etc. Bare tull. Burde kommet et langt bedre program for MSN for javamobiler! Det er no min mening..

Mener å huske at T610 har veldig treig Java.

Lenke til kommentar
Du kan snakke med folk på pcen ja, det er jo det programmet er til ;)

Kult :D Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Jeg fikk ikke opp alle kontaktene min da. Bare de jeg hadde lagt til på cmessenger sin side. Skal det være sånn? Når jeg prøver å skrive til de, får jeg en tilbake melding. Husker ikke hva det stod der nå da men. Er ikke fra de iallefall. Snakket med de etter på, og de hadde ikke sett jeg hadde skrevet til de. Skriver jeg med min egen profil på msn eller får jeg en ny en?

Jeg gjør sikkert noe feil.. Håper du kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Kult :D Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Jeg fikk ikke opp alle kontaktene min da. Bare de jeg hadde lagt til på cmessenger sin side. Skal det være sånn? Når jeg prøver å skrive til de, får jeg en tilbake melding. Husker ikke hva det stod der nå da men. Er ikke fra de iallefall. Snakket med de etter på, og de hadde ikke sett jeg hadde skrevet til de. Skriver jeg med min egen profil på msn eller får jeg en ny en?

Da kan du snakke med meg mens du er på hytta da... kult ass :w00t:

Lenke til kommentar

Da kan du snakke med meg mens du er på hytta da... kult ass :w00t:

ja :dribble: Bare jeg får det til å virke da.. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...