lillemeg Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Får ikke bruke Internet Explorer på mine brukerkontoer med begrenset tilgang... Får pinget webben og er koblet opp på nett men kan ikke bruke iexplorer Gir jeg brukeren adminrettigheter er dette problemet borte.. Sykt problem jeg aldri har vært borti tidligere...Forslag noen ? Må ha en begrenset bruker.... Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hm, internet er tilkoblet sier du ? Kan det vaere at du bruker en eller annen firewall med forskjellige bruker retigheter, slik som Norton Internet Security ? Lenke til kommentar
lillemeg Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 ja internet er oppkoblet, ingen problem å pinge wesider etc etc.. Bruker ingen brannmur og windows egen brannmur er deaktivert... Jeg kan bruke ftp og andre webklienter men Internet Explorer gir bare "siden kan ikke vises" Der er ingen proxy innstillinger eller noe i Nettleseren som jeg kan skjønne kan ha påvirking.. Har kjørt alle instillinger til default uten hjelp... Skjønner det bare ikke....Har aldri vært borti lignede.. Gir jeg brukeren admin rettigheter så er det vips rett på nett .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå