enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Liker ikke menyløsningen på http://www.disabused.com Noen som har forslag til en ny, mer fleksibel løsning? Det jeg liker med den jeg har nå er at den gir et buffer mellom kanten og teksten. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hva med en tabell nedover, der alle celler er 100% og 1-2 px mellomrom mellom cellene i høyden? Vet at du ikke kommer til å bruke _tabeller_ men jeg vet ingen annen måte å forklare det på. Noe ala venstremenyen her (bare mye penere seff ) Blir kanskje for kjedelig... Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) boooring Liker egentlig trekanten som er nå, men den er for lite fleksibe forresten; tabeller?!? Hva f*** tar du meg for? ;)l Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 forresten; tabeller?!? Hva f*** tar du meg for? ;)l Vet at du ikke kommer til å bruke _tabeller_ men jeg vet ingen annen måte å forklare det på. *prøve seg litt* Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 hmm, så ikke den siste kommentaren "i fylla" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå