Gå til innhold

Final Fantasy X-2

Ny i gamet

Anbefalte innlegg

Dumpet innom play.com for noen minutter siden, og jeg la merke til at de hadde endret utgivelsesdatoen på final fantasy x-2 til 12\03\2004!

Ble ganske forskrekket, så jeg sjekket cdwow.com, hvor datoen også var forandret, riktignok til 23\02\2004. Alle de norske nettbutikkene har den samme utgivelsesdatoen som før, nemlig 20. februar, noen som kan enten bekrefte\avkrefte min frykt? :cry:

EDIT: Den offisielle x-2 siden (www-ffx2-europe.com) har ikke endret datoen!

Endret av Ny i gamet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes både "real emotion" og 1000 words er ganske fantastiske; førstnevnte er vel ikke akkurat en typisk FF-sang, men mer i stil med den upbeat-stemningen som X-2 tydeligvis representerer...

Ifølge VG skulle X-2's musikk stå i stil med de andre titlene, musikken skal være ganske grei her også ja! :D

EDIT: I gårsdagens VG var det en annonse for X-2 fra EA med datoen 19. feb, som da er på torsdag... I stedet for utsettelse ble jeg gledelig overrasket med en dag!

Endret av Ny i gamet
Lenke til kommentar

Jeg var innom en butikk og kjøpte spillet for 2 timer siden (han som driver sjappa er en god venn av meg). De fleste butikkene har fått spillet eller får iløpet av morgendagen. De får bare ikke lov til å selge det før torsdag/fredag

Gud selv kan ikke stoppe det spillet nå :p

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...