Aggex Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Spiller det litt nå. Faktisk ganske artig. Har bare mulighet til å spille på jobb, så det blir nok ikkje så mye spilling. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hmmm. driver å laster det ned nå.. Hva går det ut på??? Spillet i seg selv har vel ingen mening. Det endelige målet for folk flest er vel å level up, og gjøre div quests. Andre, som meg, er ute etter å snakke med hyggelige folk og level i work skills. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hvem server spiller dere på?? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hvem server spiller dere på?? Jeg er stort sett på Server 3. Men hvis du skulle tenke deg å hive deg inn på markedet i Goldburg må du være på server 1, da det er der alle sammen er. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hvem server spiller dere på?? Spiller på server 1. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hvem server spiller dere på?? Spiller på server 1. Jeg anbefaler ikke å spille på server en med mindre du skal kjøpe noe på markedet eller kjøpe deg en ny pet. Spill heller på de andre serverne med mindre lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå