Veritæs Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) du kan reparere ringer i Goldburg for 2 penger eller noe, fin Jewelry shoppen. reputation = fame. Men de 5000 fame trenges for å LAGE en klan ikke joine en klan Endret 18. februar 2004 av Squy Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ahh, da skjønner jeg det. Jeg tenkte på å joine en klan. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har endelig fått lasta det ned, og instalert det, har også oppdatert det. Så når jeg går inn i spillet og skal logge in går det fint å skrive navn/passord, men da henger den seg. Noen vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!Har endelig fått lasta det ned, og instalert det, har også oppdatert det. Så når jeg går inn i spillet og skal logge in går det fint å skrive navn/passord, men da henger den seg. Noen vet hva det kan være? Jeg har ikke det problemet. Den kan være ganske treg noen ganger, men som oftest kommer den etter en stund. Rapporter alle feil du kommer over her. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 det er vel bedre å sjekke techinal support delen, enn bug report, http://forum.fairyland.com.my/viewforum.php?f=4 sjekk stickies Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Ja, eller det Omg, jeg var å trente med en fyr der jeg og du var i går å trente (rosen lake), og han fikk 1 xp pr round (han var lvl 34 da). Endret 18. februar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) vel så trener jeg ikke ved rosan lake heller nå da. trener nå i rat cave lvl3, eller slime maze lvl 3. tar ikke sjefen enda, bare går rundt omkring nær ham for å ta de beste monsterne. får rundt 1.5 k Endret 18. februar 2004 av Squy Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hørtes spennende ut, driver å laster ned Blir det en gamer.no klan? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 ja hvis det er mange nok interesserte. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hadde ikke vært meg imot iallefall. Vi trenger nok en del interesserte fra denne siden da (med mindre klanen ikke skal være -kun- for gamer.no folk). Lenke til kommentar
Togo Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Er det noen av de som har lastet ned ned her nå som spiller det da? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 en FMV, antaklig introen eller noe http://fairyland.lager.com.tw/05download/f...airyland_lo.wmv Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!Har endelig fått lasta det ned, og instalert det, har også oppdatert det. Så når jeg går inn i spillet og skal logge in går det fint å skrive navn/passord, men da henger den seg. Noen vet hva det kan være? har akkurat samme problemet! ******* plagsomt!!! hjelp Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 noen gang er serveren nede, så du får ikke logge inn. eller det tar litt tid, pass på at du trykket riktig på "start" knappen (hører en lyd) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hmmm.. noen som har noen andre mirrors enn fileplanet og gamespot? Dvs. mirrors som ikke krever registrering. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Laster ned spillet nå, men kommer nok ikkje til å få prøvd det før litt ut i denne uka her. Høres artig ut. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Hmmm.. noen som har noen andre mirrors enn fileplanet og gamespot? Dvs. mirrors som ikke krever registrering. http://www.edbisfiles.com/all/index.php?dlid=188 du trenger ikke reg deg der tror jeg. forøvrig, her er ftp serveren min oppe igjen...Men du bør har rask linje, siden jeg kommer til å ta den ned ved 4 tida ftp://213.115.19.100 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jepp, var på den sida i stad, men er visst nede den mirror'en :\ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hmmm. driver å laster det ned nå.. Hva går det ut på??? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Hmmm. driver å laster det ned nå.. Hva går det ut på??? er det nødvendig å vite det. Jeg aner ikke helt hva det går ut på, men vet at jeg sliter med å finne nok fritid for å spille det *level up, level up* sjekk info på spillets hjemmeside da, kan finne noe relevant der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå