Gaston Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har Kazaa lite, men plutselig kan jeg ikke søke mer eller se på trafikken. Hel nede i bunnen står det "Kobler til....", men den kobler ikke til. Jeg har Norton Personal Firewall, og det dukker opp noen ganger ruter opp der det står om jeg vil blokke eller lov til, har det med dette å gjøre eller er det noe annet?? I så fall hvordan kan jeg endre det?? Please svar de som kan dette!! Takk Hilsen Gaston Lenke til kommentar
lodott Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kanskje under "Programvare", og ikke under "Annet om hardware".. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 legge inn på nytt? men jeg tror ikke det er lov til å diskutere dette på forumet? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 legge inn på nytt? men jeg tror ikke det er lov til å diskutere dette på forumet? Kazaa betyr ikke direkte warez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg