Gå til innhold

forslag til å styleopp dette kabinettet skyhawk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville gjort lite for å style opp det der kabinettet.. va lekkert det.

med riktig bruk av lys inni kabinettet vill du nok finne prikken over i'en

 

av annet har vi jo noe så kjekt som vannkjøling...

så har du noe gromt folk kan se gjennom vinduet og ;)

det kjibe her er at du muligens må skjære i toppen av det så før den tid ville jeg spandert litt etterforskning til å finne noe dikk cover rundt viftene på toppen som skal kjøle ned radiatoren.

finner du noe i samme fasong/farge så e du noen steg forbi prikken over i'en og :thumbup:

 

men... husk.. først planlegge.. så kjøpe.. så planlegge... så skjære

Lenke til kommentar
jeg har ikke tenkt til å begynne med vannkjøling kåster en del penger og jeg har branok kjøling 25-29 grader med bare tre vifter

kan sikkert plusse på 10 grader der for å gjøre det reelt ;p

 

mitt asus A7N8X-Deluxe viser 10 grader mindre i BIOS enn min eksterne føler som ligger i press opp mot undersiden av CPU ;)

eks.

BIOS viser nå 2 grad

Føler viser 12 grader :D

Lenke til kommentar

jeg har hatt inn et sunbeam kald katode 30cm rød og en rund kald katode 80mm rød som jeg har plasert på vifta i døra og en sunbeam Lazer Led 3stk blå som jeg har plasert øverst oppi kabinettet men det røde blir får dominant til at jeg ser noe særlig av den blå Lazer Leden er det noe annet jeg kunne ha hatt inn for å gjøre det finere?

Lenke til kommentar
Jeg har også et Skyhawk kabinett, de er helt like inni.

 

Her er bilder av hva jeg har gjort med mitt. Bare spør om du lurer på noe!

 

http://home.online.no/~gaby/pc.jpg

 

pc2.jpg

 

http://home.online.no/~gaby/pc3.jpg

 

http://home.online.no/~gaby/pc4.jpg

Kor har du kjøpt de CD-ROMene? De var sinnsykt tøffe :thumbs: Skal ha et kabinett med aluminium-front, så då hadde de passet perfekt inn der! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jepp, det er Lian Li CD-rom deksler...finnes på Microplex...

 

Det må sies at de passer egentlig bare til Lian Li kabinetter, men etter litt saging, klipping og pussing fikk jeg de på min også...må også bore hull til skruene, men har ikke giddet ennå (drev LENGE med å bare får de til å passe)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Har et Skyhawk kabinett med hydraulisk dør på, etter en stund begynte heisen å streike så jeg åpnet hele dritn, fant ut at loddinga til den ene sensoren var gått av.

Tror kanskje at d er fordi jeg styrer mye med kabinettet er på lan å div modding og nå i begynnelsen av måneden på et lan smelta strømledninga til lcd skjermen framme på kabinettet...... litt irriterende. Jeg kommer iallefall ALDRI til å kjøpe Skyhawk mer..... :no: Ville bare si at jeg tror kvalieten på Skyhawk er litt dårligere enn Lian Li pc75 som jeg har nå :)

Lenke til kommentar
Har et Skyhawk kabinett med hydraulisk dør på, etter en stund begynte heisen å streike så jeg åpnet hele dritn, fant ut at loddinga til den ene sensoren var gått av.

Tror kanskje at d er fordi jeg styrer mye med kabinettet er på lan å div modding og nå i begynnelsen av måneden på et lan smelta strømledninga til lcd skjermen framme på kabinettet...... litt irriterende. Jeg kommer iallefall ALDRI til å kjøpe Skyhawk mer..... :no: Ville bare si at jeg tror kvalieten på Skyhawk er litt dårligere enn Lian Li pc75 som jeg har nå :)

Selvsagt er det det!

 

Lian Li koster ganske nøyaktig to til tre ganger så mye som Skyhawk, har forøvrig aldri hatt problemer med mitt Skyhawk.

Lenke til kommentar

Må si jeg har virdert det der kabinettet. men fant ut at det hadde et for 14iss preg av seg, det alt for ferdig så det er mange som har samme som deg.

 

Men om du skal gjøre noe kan du skjøre 2 hull i toppen, og plassere 2 stk 120mm vifter der, da får du ækt kjøle effekt, du kan også ta av den greia foran som går opp og ned, de ser litt jalla ut...

Lenke til kommentar
Har et Skyhawk kabinett med hydraulisk dør på, etter en stund begynte heisen å streike så jeg åpnet hele dritn, fant ut at loddinga til den ene sensoren var gått av.

Tror kanskje at d er fordi jeg styrer mye med kabinettet er på lan å div modding og nå i begynnelsen av måneden på et lan smelta strømledninga til lcd skjermen framme på kabinettet...... litt irriterende. Jeg kommer iallefall ALDRI til å kjøpe Skyhawk mer..... :no: Ville bare si at jeg tror kvalieten på Skyhawk er litt dårligere enn Lian Li pc75 som jeg har nå :)

er som å sammenligne tidlig 90-talls alfa-kvalitet med toyota.. går ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...