1234567890qwertyuio Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Jeg kjøpte meg en 30-8622 på Clas Ohlson, og har nå brukt opp alle skjære skive/plate greiene. Går det an å bruke Dremel tilbehøret til Co TECHen? Edit: Kanskje feilpost Endret 14. februar 2004 av Carrox Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 ja du kan bruke det som selges til dremel ja... Balle Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jernia vet jeg selger "heavy duty" skjæreblader, de har to to typer, har selv bare gode erfaringer med den største typen, har kuttet gjennom skiver med 1 cm tykk kobber med dem og funker like bra enda. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Jernia vet jeg selger "heavy duty" skjæreblader, de har to to typer, har selv bare gode erfaringer med den største typen, har kuttet gjennom skiver med 1 cm tykk kobber med dem og funker like bra enda. Bra at de tåler litt, de der som følger med fyker vegg-i-mellom vis når de knuser i fart. (Fant rester 5m. ifra åstedet ) Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bra at de tåler litt, de der som følger med fyker vegg-i-mellom vis når de knuser i fart. (Fant rester 5m. ifra åstedet ) Vet, holdt på å miste et øye da jeg prøvde å dele kjøleribba (Silent breeze) i 4 med standard kutteskiver.. Skulle tro de hadde lagd skivene med vanlig pussepapir, saks og stivelse.. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå