Gå til innhold

Dårlig kjøp?

struct

Anbefalte innlegg

Av redsel for å sitte hele helga uten fungerende PC stakk jeg til nærmeste elkjøp å kjøpte et GF FX5600XT til 1500 kr.. Nå er jeg litt usikker på om det egentlig er så veldig godt kjøp. Har enda ikke brutt forseglingen, men det frister veldig! Jeg har ikke drite på draget vel? Må nesten spørre før jeg setter igang her..

Svar litt fort da, eksperter! :)

Videoannonse
Annonse

Saken er den at JEG VIL SPILLE!

Om forskjellen på dette og 9600 som blir nevnt lenger oppe ikke er så alt for nevneverdig stor så vil jeg beholde det.. men om forskjellen er veldig merkbar såå... Prismessig ofrer gjerne et par hundrelapper i dag, istedet for å måtte vente til ut i uka før jeg får pc'n i gang..

Om forskjellen på dette og 9600 som blir nevnt lenger oppe ikke er så alt for nevneverdig stor så vil jeg beholde det.. men om forskjellen er veldig merkbar såå... Prismessig ofrer gjerne et par hundrelapper i dag, istedet for å måtte vente til ut i uka før jeg får pc'n i gang..

Du kommer til å angre senere og forskjellen mellom 9600 Pro/XT er større enn du tror :)

Et Råd: Kjøp et 9600XT eller PowerColor Radeon 9800 Pro.

Forskjellen er meget nevneverdig!

Okidoki.. da er vi enige da.

Returnerer kortet på mandag! :)

Kjøper meg et 9600-kort i stedet (var det jeg ville ha i utgangspunktet, men rakk ikke komplett før det stengte :( ).

Så da blir det TV-underholdning i stedet! jippi.. er jo SÅ mye bra som går på tv'n på lørdager.. jaja..

Takk for rådene da gutter!

Av redsel for å sitte hele helga uten fungerende PC stakk jeg til nærmeste elkjøp å kjøpte et GF FX5600XT til 1500 kr.. Nå er jeg litt usikker på om det egentlig er så veldig godt kjøp. Har enda ikke brutt forseglingen, men det frister veldig! Jeg har ikke drite på draget vel? Må nesten spørre før jeg setter igang her..

Svar litt fort da, eksperter! :)

Om det nå er slik at du kjøpte kortet på elkjøp, så kan du i prinsippet bruke det i maskina i 30 dager, spille så mye du vil (men ikke overklokke).

29. dagen leverer du kortet tilbake, trenger egentlig ikke esken, men kun manualer, drivere og evt. kabler.

Og får alle pengene igjen.

EDIT: og btw, et 9600XT = bra versjon av 9600, 5600XT = Drittversjon av 5600.

Så kjøp et 9600XT til ca samme prisen = mye bedre ytelse.

Endret av Alastor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...