bergen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hei igjen Nå er maskina i gang og fungerer utmerket. Men da jeg skulle oppdatere bios støtte jeg på et problem. Jeg prøvde dette med Abit flashmenu, men fikk beskjed om at den versjonen jeg hadde var for gammel. Derefor gikk jeg inn på www.Abit.com.tw for å laste ned den siste versjonen av flashmenu. Dette gitt fint, men da jeg innstallerte den kom det bare en liten sort skjerm et øyeblikk og det var det. Jeg finner ikke den nye versjonen noe sted og når jeg åpner den flashmenu litter fortsatt den gamle versjonen der og jeg er like langt. Noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å få oppdatert flashmenu og deretter bios på en riktig måte?? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Start opp maskinen i MS-Dos og flash hovedkortet derifra. Du kan om nødvendig legge flash programmet og den nye bios`en på en diskett. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 http://www.abit.com.tw/page/no/download/guide.php Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 du skal bruke versjon 1.32 Den finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå