DevN Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 En gammel 40 GB harddisk er halvt defekt (grunnet magnetisk skrutrekker). Var tenkt til å ta en rask installasjon av Windows 2000, da XP har en tendens med å rote til alt, XP er problemfritt 1/10 ganger jeg installerer det. Så er litt drøyt å holde på sånn. Harddisken var jeg tenkt til å bruke for backup nå, og så overføre til den andre harddisken etterpå. Så lurer da på om det KAN være skadelig å bruke den defekte harddisken noen timer..? Off topic: Noen som vet om IIS er inkludert i Windows 2000? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det er nok ikke skadelig, men disker som er "litt" defekte har en tendens til å bli verre. Det verste som skjer er at den tryner får du er ferdig med å bruke den. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Ok YES! Håper ikke harddisken skulle finne på å eksplodere nå. Den lager en høyfrekvent lyd, og den tviler jeg sterkt på at har vært der før. Og damn så tregt kopieringa går. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå