Nikkor Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Heisann. Vurdere og kjøpe denne fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=6&s=pl Er denne locked nå, eller er Mp,Vcore osv åpen fortsatt? Og et spm til samtidig. Har den Duron 1,6@2,2 vil jeg merke store forkskjellen? Tenker på spill osv... Takker for svar Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Waste of moneh.. Vent til konfen du gutten min, kjøp deg en nytt hk med athlon 64 etc. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Heisann.Vurdere og kjøpe denne fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=6&s=pl Er denne locked nå, eller er Mp,Vcore osv åpen fortsatt? Og et spm til samtidig. Har den Duron 1,6@2,2 vil jeg merke store forkskjellen? Tenker på spill osv... Takker for svar Du vil merke forskjell fra Duron til Thorton... Dobblet så mye cache, og masse andre forbedringer. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ja. Og enda mer hvis du tar steget til A64 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Da er det mulig jeg kjøper den, men er den locked visst jeg kjøper den som er der nå? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Da er det mulig jeg kjøper den, men er den locked visst jeg kjøper den som er der nå? Hvis du mener A64 er den låst, men det burde ikke stoppe deg. Den er det beste valget på markedet i dag. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Snakker om Thorton. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Snakker om Thorton. Da vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Okey Sender en mail til komplett jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå