Gå til innhold

Problemer med PCen etter HDD bytte

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en vanlig IDE HDD i min gamle PC, men når jeg fikk ny PC ville jeg flytte den over til den nye.

Dette gikk problemfritt. Problemene startet når jeg skulle plasere HDDen inn i den gamle PCen igjen. Den registrerte da ikke HDDen. Jeg ringte til kundeservice og ble fortalt at HDDen registrerte hovedkortet på den andre PCen, så det var der problemet lå. Men hvis jeg formaterte HDDen ville problemet forsvinne. Da jeg gjorde dette finner PCen HDDen, men nå får jeg denne meldingen når jeg starter opp PCen:

NTDLR mangler

Trykk Ctrl+Alt+DEL for å starte på nytt.

Hva kan være galt? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde en vanlig IDE HDD i min gamle PC, men når jeg fikk ny PC ville jeg flytte den over til den nye.

Dette gikk problemfritt. Problemene startet når jeg skulle plasere HDDen inn i den gamle PCen igjen. Den registrerte da ikke HDDen. Jeg ringte til kundeservice og ble fortalt at HDDen registrerte hovedkortet på den andre PCen, så det var der problemet lå. Men hvis jeg formaterte HDDen ville problemet forsvinne. Da jeg gjorde dette finner PCen HDDen, men nå får jeg denne meldingen når jeg starter opp PCen:

NTDLR mangler

Trykk Ctrl+Alt+DEL for å starte på nytt.

Hva kan være galt? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset dette?

Installer win. på nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...