E.T Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg lager en hjemmeside for motocrossklubben jeg er medlem i.... har lagt en mal-basert hjemmeside på freewebs.com, men nå lurer jeg på om det fins noen gratis gratis web design program. Føler at tiden er moden for ett .no eller .org domene Takker for alle svar Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Ta en tur innom programmering - webdesign og spør du Mitt personlige råd er at du lærer deg basic html, og får litt hjelp til designet av noen som kan det Endret 14. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
sjbnil Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Det er mye billige domener å få kjøpt, med helt grei serverplass! Jeg har hostet min side hos domenetorget, hvor det kosta en slikk og ingenting å oppgradere med femti og femti MB., og startpakka kom med domene+200MB til rundt 300 i året eller noe. I tillegg får du med FantasticoDeluxe, som gir deg muligheten til å teste ut en del cms'er (content management systems (?)) som gir en litt proffere look. Sjekk uansett ut web-design sidene her på forumet for litt input! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå