Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg er ikke god på webdesign og sånt, så du kan bare lage den du Jeg så sida di, ganske proff. Noe lignende hevtollgrensa.no kunne kanskje vært bra. Så reklamerer vi på forskjellige forum osv. HW.no nettverket er et godt grunnlag, det er tross alt MANGE medlemer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Har ikke .tv men prøver ofte å få med meg Click online på bbc world. Edit: Og ja eg støtter forslaget! Endret 16. februar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har ikke .tv men prøver ofte å få med meg Click online på bbc world. Edit: Og ja eg støtter forslaget! ClickOnline er ganske bra.. Har en periodisk alarm slik at jeg husker å se det Men dere har min stemme Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ok! Siden sist har jeg og SirIce her faktisk begynt å lage denne underskriftsaksjonen!! Han tar seg av scriptinga mens jeg mekker design. Hva skal underskriftsaksjonen hete? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hm.. Det går helt sikkert an å lage www.jatildatapaanrk.tk eller noe! Så kan kanskje jeg (og noen fra WDS-gjengen) lage webdesign og kanskje scripting som samler underskriftene! Hallo! Det kan brukes Æ, Ø og Å i adresser nå! Har du ikke fått med deg det? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lag eit 1337 design da Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Lagt ut en beta av siden på http://www.sirice.com/tv .. Inneholder atm kun "skriv deg på" siden. Dere kan godt skrive dere på nå, men siden kommer ikke til å se slik ut, eller ligge der når den er ferdig.. Underskriftene blir ikke slettet uansett da. Endret 16. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei SirIce! Eg har skrevet meg på listen.Så er det å sjå om dette har noen inverkandskraft. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Kul side, det var noe sånt jeg tenkte på. Men, ikke post annet enn det ordentlige navnet deres! Hvertfall ikke kallenavn. Endret 13. mai 2010 av Elyas Machera Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 ingen her som har sett britiske [.tv] ? Det er en egen KANAL Med hardwareomtaler, spill og photoshop tutorials, und so wieter Hadde den kanalen før, men den ble vel lagt ned så vidt jeg vet. Det var i alle fall unnskyldningen til Canal Digital når den ikke lenger dukket opp hos meg... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ah! Pokker, stemmer det. Den ble jo borte Men DRITKUL, det var den. Lærte å lage heis i WorldCraft (til halflife-motoren) der Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Hmmm, kom på noe, hvis dere lager siden ordentlig, ikke beta, kan dere skrive på mitt navn noe sted, Elyas Machera. Det var tross alt min ide Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Men, ikke post annet enn det ordentlige navnet deres!F. eks meg, Daniel Dugan Årstøl, ikke Daniel eller DDÅ. Hvertfall ikke kallenavn. Skal få til et script som gjør at du ikke kan gjøre det.. og at admins kan slette idiotiske "innlegg" Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Bra. Hvis ikke senkes seriøsiteten med MANGE hakk. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er sikkert oppe i morgen... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Bra, vi må reklamere på masse forum, fortelle venner om det, hvis man er på LAN må man spørre om ledelsen vil annonsere for siden osv. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 I stedet for å lage en underskriftskampanje der man krever et dataprogram på TV, hva med å utarbeide et konsept og kontakte NRK og legge fram konseptet på en seriøs måte? Kanskje kommer dere på TV og på den måten kan forme ting på deres egen måte? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 I stedet for å lage en underskriftskampanje der man krever et dataprogram på TV, hva med å utarbeide et konsept og kontakte NRK og legge fram konseptet på en seriøs måte? Kanskje kommer dere på TV og på den måten kan forme ting på deres egen måte? MÅ innrømme at du sier noe der.. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Men vil dere komme på TV da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå