Elyas Machera Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har nettopp kommet på noe, DET FINNES INGEN PROGRAMMER PÅ TV SOM HANDLER OM DATA! NRK sender masse elendig sport, som f.eks Skøyter og Curling, så hvorfor sender de ikke heller et PC magasin, som handler om Hardware, spill og andre PC ting? Det er jo mange som hadde vært interesserte, Spill industrien er jo større enn Hollywood, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Faktisk en veldig god idè det! Istedenfor å sende så masse dritt som de gjør nå med reality serier langt opp til halsen og hodejegerne med Tande P så haddde dette vært interresant. Ellers ser jeg nesten bare på discovery channel, den eneste kanalen det går ann å se på! Scrappy challenge er morro! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hei Elyas Machera! Når du seier at det ikkje er noen program på tv som handler om data,så har det faktisk vært eit program som spesifikt tok for seg data.Det gjekk tidligare på nrk2 og hette Spider. For å få eit lite innblikk i kva Siper handla om kan ein lese denne artikkelen som var skreve i Dagbladet sin nettutgave fredag den 13.september 1996. Litt av grunnen for kvifor programmet vart tatt av lufta kan du lese om her i ein artikkel som Aftenposten skreiv mandag 25.november 1996. Programmet Spider har også vært omtalt i dette forumet tidligare. Nå skal dei seiast (skrivast) at Spider ikkje tok for seg spilling spesifikt men data. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Det var det jeg mente, data, ikke bare spilling. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kunne godt tat med noe dataspell i sporten, er jo en slaks sport noe av det da. De som spiller proffosjonelt er det vel en sport for. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Mhm, istedet for Curling kunne de vist verdensmesterskapet i WarCraft Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 i stede for hestesport kunne de ha vist hele rekken av Ramzi (tha 1337-H4xx0r) episoder... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Whoo... ler meg skakk av bare å tenke på det Men seriøst, en god idé detta Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) ingen her som har sett britiske [.tv] ? Det er en egen KANAL Med hardwareomtaler, spill og photoshop tutorials, und so wieter Endret 15. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Joda, men for oss som ikke har .TV... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 ingen her som har sett britiske [.tv] ? Det er en egen KANAL Med hardwareomtaler, spill og photoshop tutorials, und so wieter Erhm... Weiter Tilbake til topicet, så vil jeg konkludere at dette vil trolig ikke skje. Jeg mener, Sone2 på onsdager er det nærmeste man kan komme et lignende program... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Genial idé! Jeg støtter 100% Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Kanskje det hadde vært en ide å lage et eget underskriftsskjema der alle underskriftene hadde blitt samlet? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Ja, jeg tror jeg lager en på Petition Online. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du har min underskrift i så fall Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 De burde klart å fått til et program som gikk en gang i uken ihvertfall, på nrk2 f.eks. Er det ikke mulig å maile dem, og spør hvorfor de ikke har et slikt program? evt om de har planer om et? TV2 er sikkert interessert, hvis de får reklame inntekter.. det burde jo ikke være et problem nå som pc markedet begynner å ta seg opp igjen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 det proget som var på nrk2 var jo ikke bare om spilling da .. var jo forsøk på og ha det på nytt me det floppa 2 gangen og .. kan ikke huske nor dette var .. men det var med nye programledere og på nrk2 .. personelig tror jeg det foppet pga det gikk på nrk2 og på den tiden vare det va 10% av norges befolkning som fikk in nrk2 .. lag en sån underskrifts kampanje .. dette har vi krav på for lisenspengene våre ... for dere som betaler dette da ..jeg har ikke no valg kom en kontrolør på døra og man kan se tven der fra ikke lett og gjemme en 32" F**ked Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 for dere som betaler dette da ..jeg har ikke no valg kom en kontrolør på døra og man kan se tven der fra ikke lett og gjemme en 32" F**ked Få deg tv kort på datan. Pluss en stor data skjerm, eller en prosjektor. Er ikke så lett å se det da, vill jeg tru. Kan selle TV`n og bruke penga som mellomlegg for det andre. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Mhm, istedet for Curling kunne de vist verdensmesterskapet i WarCraft Tv2 sendte jo dokumentaren "Alias:Slayer" om han dusten som ble verdensmester i Starcraft Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hm.. Det går helt sikkert an å lage www.jatildatapaanrk.tk eller noe! Så kan kanskje jeg (og noen fra WDS-gjengen) lage webdesign og kanskje scripting som samler underskriftene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå