E.W.I Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg har sett at vis man kjøper Adsl fra telenor på Elkjøp kan man kjøpe noen ting billigere. Ta tenker jeg på nettverkpakken med router og 2 nettverkskort. Hvor kan jeg finne info om den routeren, er det en god router, har den brannmur? Hva er DHCP server for noe. Kan man dele internett fra telenor med den, kan man også koble den til en 8porter switch, den har uplink krysset og ukrysset. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 At den har dhcp betyr at den kan gi ut ipadresser automatisk (dynamisk). Ja, du kan dele telenor adsl med den (Jeg regner med at den kan kjøre nat, slik at den "gjemmer" maskinene bak seg, slik at det ser ut som om det bar er en maskin (ruteren) for adsl modemet. Du kan også koble til en hub... Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 At den har dhcp betyr at den kan gi ut ipadresser automatisk (dynamisk). Ja, du kan dele telenor adsl med den (Jeg regner med at den kan kjøre nat, slik at den "gjemmer" maskinene bak seg, slik at det ser ut som om det bar er en maskin (ruteren) for adsl modemet). Du kan også koble til en hub... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå