Gå til innhold

MPX-fått feil prossesor etter retur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2.) I normale situasjoner har man ikke noen garanti for at dataprodukter funker sammen. Så lenge du har kjøpt dem som separate produkter, og de fungerer separat, har du ikke noe å komme med. Spiller ingen rolle om du kjøpte de samtidig... Dette er en av farene ved å bygge selv.

Her er det noe feil en plass. Hvis MPX som databutikk selger et HK som i specsen sier å fungere med f.eks Amd Athlon Xp opp til en viss hastiget, og du kjøper en cpu innen de gitte spesifikasjonene. Og HK'et viser seg å ikke fungere med cpu(Minne for den del...), så har da vel ikke du som forbruker gjort noe galt. Da har nettbutikken feilet i mitt syn. Kanskje litt strengt men forbruker har rettighetene her vil jeg tro. Butikken sier/opplyser at de 2 delene passer, men det gjør de ikke, altså, nettbutikks feil.

Denne diskusjonen kan dras langt. Mange HK som ikke er spesielt glad i visse ramtyper, og omvendt osvosv. Men i de fleste sakene jeg har hørt om under like omstendigheter, lar nettbutikken kunden få bytte til deler som er kombitable.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...