fAight Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 ah, endelig fått det nye hk'et mitt, IC7-G. Det ser ut som om det var det gamle hk'et som var noe defekt. Driver å installerer winXP nå og hittil har jeg ikke møt på noen problemer...so far so good! Kommer tilbake med mer når jeg er ferdig med installasjonen og evt. ytelses-tester... (for de som lurer, så skriver jeg på laptop'en for øyeblikket ) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 jadda, da er omtrent alt ferdig installert (finner vel ut etterhvert hva jeg mangler)...Alt virker stabilt og greit. Cpu temp'en er på ca 45 grader ved idle og litt over 50 ved load. Er dette greit? Ellers har jeg bare testet et par benchmark: 3dmark01: 16700 3dmark03: 5600 ...greit nok syns jeg... Lenke til kommentar
skywalk_ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) prøvd å flash bios da? kanskje hovedkorte har en liten barnesykdom...som ligger å lurer... Endret 2. mars 2004 av skywalk_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå