ZitizenX Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hei Hvordan går det med Cl5en deres? Er dere fornøyd? Her går det så det suser. Alt helt topp. Mvh ZitizenX Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) Heehee bootime på nesten ingenting. Var litt skuffa over tftskjermen. Den er ritignok skarp, men trodde litt naivt på at fargene ville være nøyaktig den samme, når man så på skjermen fra siden. Jeg merker at bildet får et blåskjær ganske kjapt, når man ser på skjemen litt fra siden Harddisken er knapt hørbar og det er bra. Litt synd at viftene står på så ofte som de gjør. Men har (skal sjekke det for sikkert senere) kommet til at viftene lager mindre lyd en den ene på min gamle DellInspiron5000. Har måttet levere tilbake maksinen til service, da skjermkortet (antagelig) fikk problemer. Så jeg gleder meg til å få den tilbake igjen. Vet ikke hvorfor det skjærte seg. Håper det ikke hadde noe med en av skjermdriverne jeg prøvde ut. (Skal ikke ha blitt overklokket så vidt jeg vet.) Litt kjipt at whitebox nå ser ut til å kunne tilby 1GB store minnebrikker. Hadde nok villet kjøpt mer minne fra whitebx hvis jeg kunne gjøre det tidligere, da jeg kjøpe laptopen. Endret 14. mars 2004 av Decoman Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Oj, det er tirsdag i dag. Og en postkvinne kom på døra mi klokka 07.00 (ugh veldig tidlig på dagen) for å levere tilbake maskinen som jeg sendte til whitebox på onsdag i forrige uke som vanlig pakke. Dette var allright. Satt forresten oppe (har gjort det det siste døgnet) fordi jeg peser litt med Autocad for å levere/presentere noe til klokka 0900 i dag. Lenke til kommentar
pipp Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hehe kjekt å få ting levert på døren så tidlig. Også godt å høre at det er flere en meg som er "last minut" mennesker. Sitter forøvring å programmerer no greier som skal være ferdig om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå