Gå til innhold

Fic hk til A64

!KO!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har dette kortet i mitt oppsett. Kortet er "greit nok", men jeg har muligens bomma litt på RAM valget mitt. Kjøpte billigste Kingston 512 3200 CL3, og ved spilling over tid "hopper" den ut eller stopper opp (Everquest, Battlefield). Benchmarks og lignende kjører greit. A64 kort er generelt kresen på RAM, og har etter å trippel-sjekka tilkoblingene mine, funnet ut at det må være rammen min som gjør mitt oppsett ustabilt.

-Om du skulle handle dette kortet kortet, er det kanskje en ide å bruke den RAM'n som det er testa med i den testen du linka.

Lenke til kommentar

Det rare med A64 og RAM er at det synes vanskelig å se noen sammenheng med hva som funker og hva som ikke gjør det. En type RAM kan kjøre dønn stabilt på f.eks et Aopen KT800 kort, mens det ikke funker i det hele tatt på en annen produsents KT800 kort. Som sagt, eneste anbefalingen min er å kjøpe den ramen som de brukte i testen du refererte til. (Corsair 3200). Om du skal handle hos HWB.NO ( de har jo ikke Corsair minne), så virker det som om OCZ minne er et rimelig safe valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...