DeVille Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kjøpte nettopp en P4 3.0 GHz, og monterte den originale kjøleren som fulgte med. Det støyer borti i veggene... Det kan ikke forsette, og trenger en anbefaling på ny kjøler. Jeg har ikke tenkt å overklokke, vil bare slippe unna hørselskader... - Ulf Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Denne er meget bra i både kjøling og støy. Lenke til kommentar
DeVille Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Takk for den. Det var jo ikke småtterier, spesielt ikke vekten.... Men det synes å være nærmest lydløst. Nå kan jeg styre hastigheten på vifta fra bios og lese av turtallet i en programsnutt fra hovedkortprodusenten (Asus). Kan jeg fremdeles gjøre det med denne vifta? - Ulf Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Det følger med en fanmate som du bruker til å redusere hastigheten på vifta. Btw. Har den kjøleren selv og er veldig fornøyd. Den kjøler veldig bra selv med lavt turtall på vifta. Endret 14. februar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Nå kan jeg styre hastigheten på vifta fra bios og lese av turtallet i en programsnutt fra hovedkortprodusenten (Asus). Kan jeg fremdeles gjøre det med denne vifta? - Ulf Høgst sansynligvis Lenke til kommentar
DeVille Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Må innrømme at den høye vekten skremmer meg (3/4 kg). Hva er feks galt med http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&GrpID=10&s=pl Under halve prisen, liten og lett... - Ulf Lenke til kommentar
thoering Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Hva er feks galt med http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&GrpID=10&s=pl Under halve prisen, liten og lett... Det er en fordel om CPU ikke brenner opp under vifta og da. Selv monterte jeg MIST Frostbite for en time siden, og kan så absolutt anbefale den. Kjører på minimumshastighet (rheostat følger med), og CPU idle-temp er lik kabinett-temp. Imponerende varmeoverføring!? Endret 14. februar 2004 av thoering Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Må innrømme at den høye vekten skremmer meg (3/4 kg). Hva er feks galt med http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&GrpID=10&s=pl Under halve prisen, liten og lett... - Ulf Den gir nok litt for dårlig kjøling ! Gå for Zalman om du ønsker bra kjøling uten støy ! Anbefales på det varmeste ! Lenke til kommentar
jha85 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Eller Denne Står at vifta skal gå kanskje stille. Lenke til kommentar
DeVille Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Ser ut til at Zalman leder med to stemmer... Der følger det kjølepasta med. Hvordan får jeg vekk den gamle/originale pastaen? Lenke til kommentar
jha85 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bruk Ispropanol. Fåes på bensinstasjon, men spør etter Kondensjerner. Dypp ein Qtips i ispropanol og fjern litt etter litt. Det tar litt tid, men det er vert det. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Du kan legge min stemme som nummer 2 for MIST Frostbite hos microplex den største grunnen til at den kjøler så bra er pga en heatpipe i kobber som en vifte du kan stille ned til 16db blåser på, akkurat som zalman heatpipe m/vifte til skjermkort btw, den vifta du skrev om ovenfor er på 26DB, noe jeg er sikker på at boxed kjølinga også ligger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå