MailMan13 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Jeg får ikke brukt noen av ctrl+Fx komandoene til dosbox etter jeg oppgraderte til 3.2, kjører jeg dosbox alene (uten kde) fungerer alt helt fint. Det virker for meg som om KDE 'stjeler' alle ctrl+Fx tastetrykkene til egne snarveier, er det mulig å hindre det på en måte slik at programmer kan motta disse (f.eks fra ctrl+F5 og oppover)? (har sett litt rundt i kontrollpanelet uten å finne noe) Endret 14. februar 2004 av MailMan13 Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det virker for meg som om KDE 'stjeler' alle ctrl+Fx tastetrykkene til egne snarveier, er det mulig å hindre det på en måte slik at programmer kan motta disse (f.eks fra ctrl+F5 og oppover)? (har sett litt rundt i kontrollpanelet uten å finne noe) KControl -> Regional & Accessibility -> Keyboard Shortcuts -> Shortcut Sequences Velg de du vil fjerne, og trykk None. Nå vil ikke KDE lenger stjele disse tastetrykkene (men så kan du ikke bruke disse til å skifte desktop heller). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå