Gå til innhold

Fra Xp pro til win 98

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows 98 = dårlig sikkerhet.

Derfor ble den siste Office bare tilgjengelig for de med Windows 2000 og XP.

Dersom du ønsker at noen skal komme seg inn på maskinen din så trenger du selfølgelig ikke oppdatere hele tiden, men vil råde deg til å oppdatere uansett hvor ofte patchene kommer ut. Men MS har nå startet med å lanserere oppdatereinger 1 gang i måneden istede for fortløpende. Så det kommer ikke oppdateringer like ofte lenger.

Lenke til kommentar

Broren min har windows 98, og har hatt det i en god stund uten å formatere + har vært uten antivirus på bredbånd med kazaa (!). Da jeg fikk høre dette ba jeg han laste ned AVG antivirus. Han gjorde dette, med alt av oppdateringer, men AVG fant ingen virus! Windows 98 er nok mindre ettertraktet av hackere osv, pga. det er så lett (?). De fleste hackere vil vel ha en utfordring og går til angrep på noe større, som windows xp... ;)

Lenke til kommentar
Broren min har windows 98, og har hatt det i en god stund uten å formatere + har vært uten antivirus på bredbånd med kazaa (!). Da jeg fikk høre dette ba jeg han laste ned AVG antivirus. Han gjorde dette, med alt av oppdateringer, men AVG fant ingen virus! Windows 98 er nok mindre ettertraktet av hackere osv, pga. det er så lett (?). De fleste hackere vil vel ha en utfordring og går til angrep på noe større, som windows xp... ;)

Broern din har tydligvis vært heldig...Det er forsatt en del virus som lusker rundt og angriper windows 98 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...