Brack Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hei, lurte bare på om det har noen virkning å kle innsiden av kabinettet mitt med slike støydempende motorromplater som man får kjøpt på f.eks Biltema. Syns pc'en støyer generelt mye. Noen som har prøvd noe liknende? mvh, Aksel Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Eg har kledd heile kbinetet mit (chiftec scorpion bigtower) med biltema plater. Det hjelper eindel, men ikkje forvent alt for mykje. edit: .................................................................................. http://forum.overklokking.no/index.php?showforum=69 .................................................................................. Endret 14. februar 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Men er det verdt arbeidet? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Men er det verdt arbeidet? arbeid? tok jo bare 5 min da? og det dempet ikke sååå mye heller Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 man må jo isolere skikklig for å få det dempet, og da kan det fort bli skikklig varmt. fikk en idé med isolasjonsplater (skumgummi) og plastikkbeslag en gang, så det prøvdejeg med et hp pavilion midi-kabinett.. (sånn schvært et) og tempen gikk en hel del opp. ble veldig stille og fint i rommet, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå