[L]337-Zonic Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Et skritt nærmere PowerBook G5 Rett før helgen annonserte IBM at selskapet har begynt masseproduksjonen av de nye PowerPC 970FX prosessorene produsert med 90 nanometerteknologi. De nye prosessorene kan enten leveres med høyere klokkefrekvens eller leveres med samme klokkefrekvens med lavere effektforbruk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
@le Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hohoho, gjett om jeg gleder meg. Har faktisk vurdert å pøve å skaffe meg en slik når det blir mulig, men inntil videre får det bare fortsette å være en drøm. Det er riktig at den trolig ikke er så rak som apple sier.. men husk at den likevel er raskere enn G4 ++. Herifra kan det bare gå oppover! Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 The company claims that the chip's unique power-tuning technique allows it to vary power consumption thousands of times per second, reducing the overall power consumption compared with other chips that consume a constant amount of power. Dette er vel også ganske spennende. Kanskje man kan få battertider man aldri för har hatt mulighet til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå