Gef Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 I spill kaller jeg meg for "Jy" hater når folk sier dette nicket på norsk, så på engelsk blir det [djai] på irc kaller jeg meg for "Whoo" og på forum "Gef" unntatt hellfragger, der kaller jeg meg for "Jy" Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Er det her snakk om kalle-navn på forum/data eller i virkeligheten? data navn inn så jeg...... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 I virkeligheten kaller jeg alle jeg kommer over for brille. Dette er fordi husker navn utrolig dårlig. Både på ting og personer. Det tar ofte 3-4 sekunder før jeg husker navnet til personen jeg tenker på, selv om jeg har kjent den i 10-15 år. Det samme er det med ting, for eksempel belte, som jeg her om dagen kalte for "sånn tingtang som holder buksene oppe". Men dersom jeg kaller alle og alt for brille, så går det fint. Det går også mye i "han høge karen", "håret", osv. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ja kaller meg alltid for Lufen jeg ja ja enkelt å greit det ja ja spesielt når det gjelder å huske hva jeg kalt med ja jaja den ble litt lang denne ja ja burde kansje slutt nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå