xthal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 alltid xthal, kommer fra navnet på krystallen xtal som ble brukt i bl.a. gamle tapestreamere. før det hadde jeg Intruder14, 14 pga. at intruder-intruder13 var opptatt på westwood sine online-tjenester Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kan du "se" inn i fremtiden? Har faktisk hatt noen ekstreme tilfeller av deja vu så jeg begynner å lure.. (er jeg ikke flink/rask til å svare??) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Vell så du sier at du kan se inn i framtiden da? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Ikke når jeg vil, får bare noen innfall.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 YeeY! 1 år siden jeg registrerte meg! (beklager dette utbruddet) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Det nick'et jeg har på forumet vet jeg ikke hvor kom fra.. [Dr.X] Var kult lissom. Har brukt det i mange år egentlig Ellers så er jeg "Lance". Noe som kommer fra [THK] S!r Lancelot. =) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Nisje Olm er et anagram for mitt egentlige navn. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 KakeMons = Småseriøs IRC'ing. det må jeg si....og tror du damene digger en som heter KakeMons? :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg kalles penta sånn all over jeg.. 70% av folka jeg kjenner kan ikke mitt virkelige navn, men det kan jeg nok takke meg selv for.. penta = 5, sikkert noen som vet det.. men jeg har tatt det fra ordet pentagram.. noe de fleste mener er et tegn på satan.. jeg ser anderledes på det.. jeg synes stjerner er fasinerende og formen på et pentagram er en femarmet stjerne.. så da ble det bare sånn.. på irc kaller jeg meg gjerne MiZzPeNtA.. med både fjortiss z-er og annenhver stor/liten bokstav :wink: .. men!! jeg fikk dette nicket før det var sett på som fjortiss med z-er og liten/stor bokstav greia aner jeg ikke hvor kom fra... :o er jeg på et hånlig humør håner jeg babes ved å kalle meg PeNtABaBe, og faller jeg ut, kommer jeg gjerne inn igjen med PeNtA69 til alle andres lykke, da mange synes dette er meget festlig! [TG]PeNtA begynner å bli en tradisjon, men da kun en gang i året! oj.. lang post.. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Smope her- vet ikke helt hvorfor, men tror jeg engang led under vrangforestilling av at det var en forkortelse for small talk eller noe. Siden har det bare blitt det. Er veldig greit fordi jeg til dags dato ikke har funnet noen andre som har brukt det. Men på den andre siden så er det kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
mind Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 mitt er da mind pga ordet er ganske facinerende... du kan se det slik; the mind has no limit.. not that man know.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Det nick'et jeg har på forumet vet jeg ikke hvor kom fra.. [Dr.X] Var kult lissom. Har brukt det i mange år egentlig Ellers så er jeg "Lance". Noe som kommer fra [THK] S!r Lancelot. =) Vell du skulle kalt deg DR.S Klovner i kamp Da ville nicket gitt litt mening. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Selv om nicket mitt bokstavelig sett antyder en ond personlighet, er dette ikke tilfellet. Akkurat som at brunetter kan bli kalt for "Blondie", og gutter/menn med stor "det-du-vet" kan bli kalt for "Småen" kalles jeg for Evil pga. min personlighet. Den siste delen er ganske enkelt kallenavnet mitt i "det virkelige liv". Men på CS kaller jeg meg for "[DM]EddiE_ThE_EaGLe". [DM] kommer fra team-navnet jeg bruker i UT2003 Singleplayer (DeathMongers), da jeg ikke er med i noen ordentlig klan. "ThE_EaGLe" stammer fra den bemerkningen jeg fikk fra de jeg spilte mot i CS. Grunnet at jeg nesten utelukkende bruker deagle'n som våpen når jeg har under 4000$ og hadde stor suksess med denne (har ved flere anledninger utryddet hele 4-mannslag med kun denne). Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Nisje Olm er et anagram for mitt egentlige navn. hva er et Anagram? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Nisje Olm er et anagram for mitt egentlige navn. hva er et Anagram? Noe man har i rumpen Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Anagram betyr at hvis du stokker om bokstavene i min signatur kan det bli mitt egentlige navn. B|Real: I utviklingen av ens personalitet fins det fem stadier, Anal stadiet er det andre stadiet (2-4 år). Har du fått nok pottetrening? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 name: Ernie , men her måtte jeg slenge på noen tall fordi navnet var opptatt.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 siden det er andre som har Destro i verden etter det tegneseriebladet husker ikke hva det heter men det var ikke derfor jeg valgte det . g.i. joe. Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Sandman2k fordi en kop hadde Sandman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå