Gå til innhold

Kallenavn?

Murty

Anbefalte innlegg

Halleluja, relgions regler!

På forum bruker jeg alltid navnet mitt uten etternavn, da jeg syntes det blir litt vel personlig.

Armadillo heter jeg på IRC og overalt ellers i data verdenen. Hvorfor? Når jeg så Armageddon kaldte de "månebilen" for Armadillo, jeg syntes det var et artig navn og brukte det videre etter å ha sett den filmen. Før det kaldte jeg meg Unreal. Før det kaldte jeg meg MrMixMaster ikke spør hvorfor, men det var på AMIGA tiden og jeg rocket i Monestone :grin: Har hett Armadillo siden 98 og har tenkt å beholde det. Masse folk i rl og på irc som bare kjenner meg som det.

Jeg har ikke noe til overs for folk som skifter nick annenhver dag, da dette er fryktelig tungvint for alle.

Er en dude i California som har samme nick og som også bruker undernet servere til irc så av og til heter jeg Aradill0 med "null"

Men nå begynner det å bli latterligt å skrive mer om dette.............................................................

[ Denne Melding var redigert av: Hans Erling på 2002-04-30 03:52 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CFD= rett og slett fordi tastene er ved siden av hverandre på tasturet :smile:

Bare se etter selv..

En annen grunn er at jeg heter:

Christian Fredrik Dahl = CFD

Det er de vigtigste tingene og legge vekt på når man har et nick.

Enkelt og skrive

:grin:

Lenke til kommentar

CFD= rett og slett fordi tastene er ved siden av hverandre på tasturet :smile:

Bare se etter selv..

En annen grunn er at jeg heter:

Christian Fredrik Dahl = CFD

Det er de vigtigste tingene og legge vekt på når man har et nick.

Enkelt og skrive

:grin:

Lenke til kommentar

DrErling kommer vel fra første gang jeg i det hele tatt logget meg på internett...

Var en kompis som viste meg irc, og vi skulle inn og sjekke damer (jaja...) og greier.

Siden jeg bestandig har vært fan av Erling&Bernt på Sesam Stasjon (yeeha!) så ble det Erling.

Men, da dette hele tiden ble misforstått med å være fornavnet mitt (merkelig...) så puttet jeg Dr fremfor. Det gav meg en stor fordel når jeg skulle chatte med damene... Gjett hva jeg tok "doktorgrad" i da...

Teit nick, men jeg har liksom aldri lagt så mye vekt på det... Det er alt for mange "COOL`e" nick der ute. Blir nesten lei av og til...

Alle "data" vennene mine kaller meg bare HardwareKåre. På messenger og lignende går jeg under Carl S. Berg, siden favorittdrikken min er Carlsberg!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-26 17:23, Kebab GUD skrev:

nei men han snakket om ilden fra himmelen og annet shitt.. leste om det på en side om det... han snakket

hehe, har lest det på webben jeg også. Så merka jeg meg plutselig årstallet. Husker ikke hvot jeg leste det, men årstallet hvor han vistnosk skal ha sagt dette var flere hundre år ETTER at Nostradamus døde.

Hvis man studere hva nostradamus spådde og denne "WTC spådommen" så ser man at det ikke er ekte.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-06 22:06, Anders Leipsland skrev:

Quote:

On 2002-04-26 17:23, Kebab GUD skrev:

nei men han snakket om ilden fra himmelen og annet shitt.. leste om det på en side om det... han snakket

hehe, har lest det på webben jeg også. Så merka jeg meg plutselig årstallet. Husker ikke hvot jeg leste det, men årstallet hvor han vistnosk skal ha sagt dette var flere hundre år ETTER at Nostradamus døde.

Hvis man studere hva nostradamus spådde og denne "WTC spådommen" så ser man at det ikke er ekte.

alle vet WTC greine var falsk men ha sa noe om en ild fra himmelen .. kan ha noe med den kometen som vistnokk skal treffe jorden i år 28XX (ett er anet rundt det)

Lenke til kommentar

Kaller meg Big JJ. Vet ikke helt hvorfor jeg tokk det navnet for en god del år siden. 5-6 år tror jeg, men vanskelig å si. (Tiden går jo så fort!! :smile: Bruker dette navnet i alt, Tactical Ops, irc, osv. Synes det er dumt å ha forskjellige nick i alt. det må jo gå ann å kjenne igjen folk!

Lenke til kommentar

Formerly known as pifler

Flott å ha et nick som ALDRI er opptatt, slik at jeg slipper følgende:

p|fl3r

pifler^^_

p0fl4r

osv...Kjempegreier :razz:

Aner ikke hvor jeg fikk det fra...har hatt det fryktelig lenge...5 år eller noe. Nok om meg...hvor fikk DU nicket ditt fra?

Lenke til kommentar

inventum på forumet

Disfunctional (fordi jeg har en shitty pc)

Ellers kalt Dis, Dîs^ på mIRC

Phas3 (som kalles fase på norsk) Oxo fordi Phas III som er en medisin som har sin opprinnelige oppstand i Thailand (der hvor min mor kommer i fra) Altså jeg er 50%norsk 50%thai.

CS heter jeg Disfunctional, men jeg hater CS etter 1,4 kom ut...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...