Gå til innhold

Kallenavn?

Murty

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-22 21:04, Kebab GUD skrev:

Quote:

On 2002-04-19 23:37, SintBrus skrev:

Quote:

On 2002-04-16 22:49, Kebab GUD skrev:

Allt har vÆrt riktig så langt da!!

Nei, det var han som spådde at det skulle bli en super sommer i 98 (tror jeg), men det var en av Norges verste sommer ever. Og at jorda kom til å gå under i år 2000, det var heller ikke riktig..

Han har sagt at jorda skulle bli u bebolig i år 3547 (noe rundt det) men at menneske rasen skulle finne nye plasser å bo (det var det siste han så)

kan jo ha noe med at vi går inn i en ny istid da,jorden vil bli en isklump på ny

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-18 22:14, norpheus skrev:

Jeg bruker Norpheus på dette forumet, men når jeg spiller så bruke rjeg enten Norpheus_XVII eller Norpheus[FF].

Norpheus er tatt fra Matrix (Morpheus), Morpheus er også et brett på UnrealTournament (som alle sikkert har spilt). Og XVII er romertall og betyr 17, sopm er lykketallet mitt (Don't ask why!).. Og FFe r FishFighters (en liten klan)

For ikke å snakke om 'Morfeus an der unterwelt'. Morfeus er en okkult skikkelse. Hvor tror du Matrix-folka har det fra?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-16 22:49, Kebab GUD skrev:

Quote:

On 2002-04-16 22:38, SintBrus skrev:

Quote:

On 2002-04-15 22:28, Nostradamus skrev:

Noen som har hørt om Nostradamus..?

Han som alltid tar feil når han spår?

Allt har vÆrt riktig så langt da!!

Det er noe som heter selv-oppfyllende profeti. Hvis jeg nå spår at du kommer til å sjekke om spådommen min stemmer får jeg jo rett i det øyeblikk du bestemmer deg for å sjekke. Og hvis du ikke sjekker så har jeg rett likavel, fordi du ikke kan vise at jeg tar feil...

Lenke til kommentar

Hvertfall. Nicken jeg bruker er FauSt_. Den bruker jeg på EFnet, UnderNet, InterNet og HandleNet. For ikke å snakke om FiskeNet og BærNet. Før kalte jeg meg cyberpunk, men det var før jeg fant ut hvor mye lesing som skal til for å bli hacker. Teit er det også. Dessuten er det TUSEN idioter som kaller seg det der....

Andre nicks jeg har brukt er TecnoCrat (Den gangen jeg trodde teknoligi kunne løse alle problemer), GrimReaper (Mannen med ljåen rocker vilt) og Harry the Hangman (CS-nick fra da jeg var med i MSS, Møre Suicide Squad, en klan som gjorde sitt beste for å bli wipa ut på dummest mulig vis. Å hoppe fra taket på openoffice er en klassiker. Tagge på veien ned...)

Og, før dere spør, JA JEG HAR LEST BOKA!!! (dritlei av det spørsmålet).

og så kaller jeg meg KanIkkeSpilleBraPgaCrappyPC når jeg er innom en MOH-AA server.

The punk lives on!

No more T-Bird... knust core, kortslutta mobo, og godt mulig rammen er busta også.. for en dag!

Celeron 300 A

Intel Se440BX2 MoBo

3x128 Hyundai PC133 RAM

ATI Radeon 64 VIVO (overkill for denne maskina)

[ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-04-24 11:54 ]

Lenke til kommentar

Javel, faar vel poste her ogsaa naar jeg foerst kjeder meg i fylla.

Nicket mitt er DrDoogie, som er hentet fra en serie om en 16 aar gammel doktor( lege ).

Naa hoeres dette kanskje litt barnslig ut, men jeg ligner faktisk noe helt usannsynlig paa denne karen.

Faktisk har dette ved gjentatte anledninger blitt paapekt for meg av fulle folk.

So, if you can't beat them, join 'em.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-26 17:18, thomasr skrev:

Ang. det med Nostradamus som spådde angrep på wtc (han visste jo ikke hva det skulle hete da, men samme det..): Dette er bare rykter, oppspinn og vrøvl, han har aldri sagt noe om dette.

nei men han snakket om ilden fra himmelen og annet shitt.. leste om det på en side om det... han snakket også om "to mektige brødre" som skulle slå seg sammen ......

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-26 17:23, Kebab GUD skrev:

nei men han snakket om ilden fra himmelen og annet shitt.. leste om det på en side om det... han snakket også om "to mektige brødre" som skulle slå seg sammen ......

Tror ikke det var han som "spådde" det... var nok ett par guttunger på en skole i USA som spredde "spådommen" like før/etter 11 september.

Lenke til kommentar

Jeg bruket Destro eller DeZtr0

Første jeg hade var Destroyer for 8 år siden var 12-13 år gamel så byttet jeg til Destro etter et eller to år nå har jeg begynt å bruke DeZtr0.

siden det er andre som har Destro i verden etter det tegneseriebladet husker ikke hva det heter men det var ikke derfor jeg valgte det :grin: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...