Gå til innhold

Kallenavn?

Murty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:

On 2002-03-17 18:15, Anders Leipsland skrev:

Liker ikke å ha noe kallenavn. Derfor bruker jeg navnet mitt så ofte jeg kan. Må jeg ha et nick så skriver jeg ofte bare inn noe der og da, men ettersom noen synes det er irriterende at jeg ikke bruker noe fast så har jeg brukt
fast den siste tida. Ville egentlig hatt hypodermic, men så var det undernet's begrensning på 9 bokstaver da :sad:

Helt enig. Bruker navnet mitt.
Lenke til kommentar

Satt og drakk da jeg satte opp Internet på maskina mi i 1996. Du kan tenke deg hva jeg drakk... :smile:

pH34|2 |/|y |/|4|) |337 5k1llz! |ph j00 |)0||7, 3y3 //||_|_ pHuXx0r j00 uP, 4|||) j00|2 |/|4C|-||||3 //||_|_ 83 f-|)|5|<3|)! 3y3 4|/| |)4 |337357!

:smile:

Lenke til kommentar

fat_guy= ikke bare for mitt utseende, men også for da jeg skulle lage mitt navn hadde jeg dårlig tid og fant ut jeg var en av de få som enda hadde fat32. Nå burde jeg hete ntfs_guy, men jeg greier ikke og avvende det.(+ at det er veldig få personer/ingen som bruker det av mange årsaker)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-19 22:56, Anders Leipsland skrev:

Quote:

On 2002-04-16 22:49, Kebab GUD skrev:

Allt har vÆrt riktig så langt da!!

Nostradamus var helt klart en smarting, men noen spåmann var han ikke. Å skrive noen vers som kan tolkes slik at det blir riktig uansett er vanskelig poetisk, men det betyr ikke at du er en stor spåmann.

Må huske han bare så glimt og skrev det på 1400 tallet eller 1500 tallet, han viste ikke hva fly og sånt var ...så selvsagt høres det rart ut nå for oss

Lenke til kommentar

Quote:

Nei, det var han som spådde at det skulle bli en super sommer i 98 (tror jeg), men det var en av Norges verste sommer ever. Og at jorda kom til å gå under i år 2000, det var heller ikke riktig..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-19 23:37, SintBrus skrev:

Quote:

Nei, det var han som spådde at det skulle bli en super sommer i 98 (tror jeg), men det var en av Norges verste sommer ever. Og at jorda kom til å gå under i år 2000, det var heller ikke riktig..

Han har sagt at jorda skulle bli u bebolig i år 3547 (noe rundt det) men at menneske rasen skulle finne nye plasser å bo (det var det siste han så)

Lenke til kommentar

hørte at 3. verdenskrig ble spådd til å begynne i 1997. det var mange kriger i 97, men ingen verdenskrig. kanskje den kommer snart? den som lever for se.

det får deg på en måte til å begynne å lure litt, ikke sant? er fremtiden allerede staket ut, eller former vi fremtiden dag for dag med hjelp av de valg vi foretar oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...