Murty Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Mitt kallenavn er Murty. Hva er ditt? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Liker ikke å ha noe kallenavn. Derfor bruker jeg navnet mitt så ofte jeg kan. Må jeg ha et nick så skriver jeg ofte bare inn noe der og da, men ettersom noen synes det er irriterende at jeg ikke bruker noe fast så har jeg brukt blackball fast den siste tida. Ville egentlig hatt hypodermic, men så var det undernet's begrensning på 9 bokstaver da :sad: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg kaller meg the_ruthless, the-ruthless, The Ruthless, KakeMons, Lamer2k, Reinert eller MiniPuz. Lamer2k = Når jeg er anonym på IRC-greier. TheRuthless osv. = Spilling Reinert = Generell chatting KakeMons = Småseriøs IRC'ing. MiniPuz = Æres-utnevnelse. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 The Creator = fordi det er en person i en bokserie "Wheel of Time" |00cool| = Sett hackers ? Bruker det på mIRC Gudshaand = Til CS-spilling, sett en i Tyskland som hadde det på tysk "Gotteshand" måtte oversette det til norsk Hihi = Quake 3 vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
house Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 House^ på IRC (undernet) i spill: HOUSE^!! jeg hetere generellt HOUSE... Housey Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Kebab gud skal nå fortelle om en gud som heter .. Jeg = K-DoG alias KinG-DoG, KinGOfDoGs, ToPDoG, Kebab GuD og BAKG (Big Ass Kebab Gud) ... Ved spilling bruker jeg ( [7p7]K-DoG ) 7p7 R0X0R!! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg bruker Norpheus på dette forumet, men når jeg spiller så bruke rjeg enten Norpheus_XVII eller Norpheus[FF]. Norpheus er tatt fra Matrix (Morpheus), Morpheus er også et brett på UnrealTournament (som alle sikkert har spilt). Og XVII er romertall og betyr 17, sopm er lykketallet mitt (Don't ask why!).. Og FFe r FishFighters (en liten klan) Lenke til kommentar
shahin Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 stratcast (forkortet "stratocaster" pga. undernets begrensning i antall bokstaver) http://www.fender.com ; Electric Guitars. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 GalFisk, Tha PiRAyA (spess. engelsksnakkende steder) eller ThaPiRAyA (En del progs++ liker ikke space i nicket). Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Hva tror dere ?!? SintBrus selvfølgelig !! hehe .. Det er jo et genialt nick ! Bare spør SirHartge.. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Bose God lyd i det foresten Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-14 00:29, SintBrus skrev:Hva tror dere ?!? SintBrus selvfølgelig !! hehe .. Det er jo et genialt nick ! Bare spør SirHartge.. Jau.. hehe. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Nostradamus / nostradam / [nostra} Nostradamus når det er ledig og det ikke er for mange tegn.. nostradam på irc (efnet o.l. sine 9-bokstavers begrensing) [nostra] når stygge lømler stjeler nostradamus eller nostradam.. :'( Noen som har hørt om Nostradamus..? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-15 22:28, Nostradamus skrev:Noen som har hørt om Nostradamus..? Kan du "se" inn i fremtiden? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Lucifer - Alltid ExcaliBuR - Når man ikke få lov å regge Lucifer pga. religions regler. For eksempel som på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå