Gå til innhold

VIKTIG!

Anbefalte innlegg

En beskjed til alle som modder et Aopen hq08.. Aldri legg kablene i en runding i nærheten av PSU'n.. Dette er bare en liten advarsel iogmed at min venn's PSU tok FYR istad =( Jeg sitter nå her med mitt kabbis og er redd for det samme, selvom jeg ikke har lagt kablene i en bunt ved PSU!

Oooops, sorry feilpostet.. EN admin som gidder og flytte den til det rette stedet ?

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LOL... Åssen har han klart det da? Har hatt samme kabinett og psu, og uansett hvor jeg la kablene tok det aldri fyr. Kan hende han har vært uheldig og fått den ene psu'n med feil da vettu. Reklamasjon er ett fint tre.

Mitt kabbis har nå vært oppe i 6 timer ( med 5 vifter, Lys, 1 CD-ROM, 1 CD-RW, 2 HDD'r , Celly 2.0.. ) JEg er positivt overrasket, stabil 300watt :D Men anway, han fikk en av de dårlige PSU'ne tipper jeg.. Han slo på pc'n pluttselig begynte det og ryke, det glødet på Ledningene. UFLAX! :scared:

Lenke til kommentar

.. Vi fant nå ut at dette "problemet" hadde gått til da han brukte tang på disse "gull" greina som man bruker til og feste Hovedkortet med, da denne Lakken hadde gått litt i oppløsning og blitt varm, derfor smeltet det, det luktet og røk, Men utrolig nok klarte Hovedkortet seg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...