haackon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ja hei. Jeg lurte på, jeg har såå innmari lyst til å få til DesertCombat eller Battlefield til å virke, men jeg får det ikke til. Jeg har Wine, men det kommer ingenting opp. Jeg elsker det spillet, og spiller det hele tiden mens jeg er inne på Windows. Jeg har orginalcdene og instruksjonsboka, men det står ingenting om det. Jeg har leti på Google, men uten resultat. Kan noen PLEASE hjelpe meg med å få til det??? Jeg er veldig takknemlig for svar!! Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Du trenger den siste versjonen av Winex, den som koster penger. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 du kan kansje bruke cvs versjonen, som er gratis Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 CVS versjonen mangler snadderet som får BF til å fungere. Lenke til kommentar
haackon Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 du kan kansje bruke cvs versjonen, som er gratis Å? Er det det samme?? Hvor laster jeg det ned?? Takker. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 WineX finner du gratis i RPM format på russiske FTP-servere Søk på www.linuxquestions.org Lenke til kommentar
drall Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Tipper du må ha betal-versjonen. Som alt annet software man betaler for, er det flere måter å få tak i det på. Lenke til kommentar
haackon Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Tipper du må ha betal-versjonen. Som alt annet software man betaler for, er det flere måter å få tak i det på. Ok. Det hadde vært mer enn toppen. Men adresse?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå