Mr. ve Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Formaterte i går, og nå er sensen i CS heeelt fucka På "mus" på kontrollpanel så har jeg ikke valga mellom akselerasjon osv, bare fart og muspresisjon! Bruker standard windowsdriverene (har lest et sted at det var best). Noen som vet hva som må til for å få velge akselerasjon? Er windows driverene best til intelli? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 fra microsoft selv duger nok best http://download.com.com/3000-2110-10226360.html?tag=lst-0-6 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Hm... 4% som likte den driveren. Og ikke en eneste positiv tilbakemelding (unntatt 1, men han har bare trykt på feil "finger", for hvis du leser innlegget hans, så står det at driveren suger). Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Virker ikke som det ligger en ******* driver til Microsoft IntelliMouse 3.0 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 JEG liker Intellipoint 5 eller hva de nå heter fra Microsoft. (Dekker forresten alle Microsoftmusene, inkl 3.0). Eneste jeg savner er å kunne assigne knappene til BOKSTAVER på tastaturet. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hvorfor de tok bort alle de glimrende egenskapene fra Intellipoint 5.0 kommer jeg aldri til å fatte. Program-spesifikke instillinger... borte. Emulere tastetrykk med museknappene... borte! Emulere tastetrykk for spesifikke programmer (til og med) med museknappene... borte!!! Tror jeg holder meg til 4.12 en stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå