<BøNilzen> Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har lagt til en bat fil i oppstarten som lager en virituell harddisk. subst g: d:\Games men når jeg prøver å gi den et annet navn label g: Spill får jeg feilmeldingen "Ingen Tilgang" Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Absolutt ingen som vet dette? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har en ramdisk igang, men jeg får ikke lov til å endre etikett på den. Men ellers er det en kommando i DOS som heter "label". LABEL [drive:][label] LABEL [/MP] [volume] [label] drive: Specifies the drive letter of a drive. label Specifies the label of the volume. /MP Specifies that the volume should be treated as a mount point or volume name. volume Specifies the drive letter (followed by a colon), mount point, or volume name. If volume name is specified, the /MP flag is unnecessary. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Ja, jeg prøvde jo å gi den navn med "Label", men fikk det jo ikke til. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg tror den må ha samme label som partisjonen til mappen din ligger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå