OC-Freak Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har sett rundt på en del websjapper, men finner ingen der jeg kan kjøpe barebone bærbare maskiner. Er mest interessert i AOpen 1557 grunnmodell, men alt som har radeon 9600 eller radeon 9700 + pentium M CPU støtte er av interesse. Ønsker å bestille de delene JEG vil ha og så montere dem selv, dvs noe sånt som det her. Barebone med radeon 9600 (helst 9700 - men det fins vel ikke enda). Pentium M 1400 eller 1500 512Mb PC333 i EN brikke. 80gb 5400rpm DVD brenner W-LAN "G" kort. Noen som vet om noen webshopper i Norge som jeg kan kjøpe noe sånt fra? Lenke til kommentar
knut Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 psdata kan selge aopen 1557 i deler. Den enkleste måten å finne frem til produktene er å søke på det. http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details psdata har enda ikke et 11g mini-pci kort, men kommer forhåpentligvis innen mars. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg driver å vurderer denne modellen selv. Er det penger å spare på å "bygge" selv eller gjør du det bare for morroa? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Spare vel litt (men taper på den andre siden 2 år med garanti fra psdata) på å bygge den selv, men gjør det mest for morroa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå