John Kr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hei Folkens Har bestilt noen PC komponenter hos Microplex, varene gikk raskt til plukkliste og samme dag på Posten. Pakken ble innlevert i 1714 SARPSBORG. Dette var på torsdag i denne uken. I dag lørdag så ligger pakken fortsatt i Sarpsborg, dette ifølge nettspor. Er det noen her som har opplevd det samme? Dette irriterer meg kraftig. Lenke til kommentar
olavr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Synes du er litt kjapp med å klage på ekstremt treg postgang nå. Selv om det ser ut som pakken fortsatt ligger på postkontoret, så kan det jo hende at den ligger på en lastebil på vei til ditt postkontor. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 De er ikke alltid like kjappe med å oppdatere pakkespor. Det kan ta opp til 42 timer mellom hver gang de oppdaterer det. Selv opplevde jeg at pakken min lå i Sarpsborg i 4 dager (ifølge pakkspor) 5 dagen lå den på postkontoret. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Den er i vertfall ikke på postkontoret her hjemme. De forsto ikke hvorfor den skulle ligge i Sarpsborg i dag lørdag når den ble sendt derifra på torsdag. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Bare å kjøre dit det, er ikke du født i 1956 da?, du har vel lappen Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Kjører jo ikke 100 mil (en vei) for noen PC komponenter. Selv om postverket er dyr på frakt så trur jeg de vinner denne økonomi kampen. Om de er rask.....hmmmm Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvor bor du egentlig 100 mil ned til Sarpsborg eller opp til Sarpsborg for den saks skyld. Bor du i Nord-Norge? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det skjer at de er sene med å oppdatere at pakken er i oslo. Men har du ikke pakken på tirsdag er det noe rart. Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hvor bor du? hvis sør for bodø så er den sikkert på toget ett eller annet sted i norge. Tar litt tid med toget; NSB er jo ikke av de kjappeste, og når pakken skal av og på forskjellige tog er det jo ikke helt optimalt i og med at Posten ikke er så raske heller. kjipe greier å vente.. men fikk heldigvis min pakke i dag. Bestillte på torsdag kl 14.00 på hwb.no og pakken var i trondheim i dag (lørdag). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå