Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Surre NGT

Anbefalte innlegg

Hallo

I begynnelsen av Januar mistet jeg forbindelsen til adsl'en min.

Grunnen var en feil i routeren min.

Jeg kontaktet da ngt. De skulle sende ut en ny.

Den ble aldri sendt. Nedenfor er datoene da jeg kontaktet de. De sa alle gangene at de ikke hadde sendt den ut eller hørt om det. I dag lovte de å sende den.

Samtidig har jeg fått faktura på 2500 x 4 = for fire routere :S:S

Ngt fyren visste ikke hvorfor jeg hadde fått så mange fakturaer. Han sa at det var gratis å få ny router om man returnerer den gamle. Men så har jeg da altså fått fakturaer for fire routere som aldri kom. Uansett så skulle jeg jo bare ha en :s

10 Januar:

ALDRI SENDT

21 Januar:

ALDRI SENDT

2 Februar:

ALDRI SENDT

7 Februar:

ALDRI SENDT

10 Februar:

ALDRI SENDT

Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bare purre på de...

Fakturaene kan du bare kaste, som han sa skal du ikke betale noe for dette, det regner jeg med han fikset da du snakka med han ?

Rart de har glemt å sende den så mange ganger, sjekk det han over her sa med adressen... eller ring og spør hvor de sender routeren.

Har selv fått ny router av NGT 1 gang, kom på døra etter noen få dager.

Lenke til kommentar

Har du flyttet? Endret adresse? Opplysninger som det er viktig hvis du skal få noe fornuftig svar her. Fakturaene fra NGT sendes ut automatisk, og er du fakturert for 4 rutere, så har det blitt sendt 4 rutere til adressen som er registrert på ditt kundenummer. Hadde disse blitt sendt til en feil adresse så hadde dem automatisk blitt returnert til NGT, så noen må ha tatt disse imot, ellers er dette for meg et mysterium. Her må du nesten ta kontakt med NGT igjen og forhøre deg om hvor disse ruterne har blitt sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...