Smidt Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) lurte på hvordan jeg kunne legge på noe left padding på en sak som dette <table width="780" border="1"> <tr> <td> </td> </tr> </table> har løsningen i css, men trenger den i plain html, med f.eks. table padding ="20 px" elns.. noen som vet? Endret 14. februar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) korfor i plain html? Uansett kan du vel bruke inline styles; ... <td style="padding-left: 20px"> Innhold </td> ... Endret 14. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 eller en dummy td med 20px bredde på venstre siden Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 eller en dummy td med 20px bredde på venstre siden altså en tom celle på 20 px er det ingen andre løsninger?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 eller en dummy td med 20px bredde på venstre siden bah, en ting er at tabeller ikkje er laga for layoutmekking, men å bruke tabeller som padding er enda verre! Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 det er de to løsningene som finnes. Hva er problemet med å bruke css padding/margin da? andre gangen jeg skriver dette. Forumet ville visst ikke vite noe av det forrige innlegget Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ja, ka er egentlig problemet med å bruke CSS?? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 det som er problemet er at jeg i cutenews vil flytte en tabell langre inn på siden. siden alt er laget i html vil jeg ikke begynne å rote med det. og paddingen må jeg har ellers passer det ikke inn på siden. kan jo sette cell spacing til den padding verdien jeg vil ha, men da blir det jo samme mellomrom mellom alle celler Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hadde du bare kuttet ut tabeller i første omgang så hadde det vært en lek. Selv om alt er laget i html så er det ikke noe problem å putte noe i en div, og bruke css til å gi dette litt padding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå