knutie Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Nevøen min har klart å miste laptopen min i bakken mens skjermen sto oppe. Det har blitt en stoor sprekk bak på skjermen som "må tettes" Men hvordan skifter man det deksjelet på en laptop? Er det helt umulig? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hmm.. eneste valget er vel å kontakte forhandler eller noe å høre.. Det bør jo være mulig, men tipper det er en veldig "tidkrevende" og avansert prosess. Teite med sånne ting, er at det som regel er enklere å lage ting på nytt enn å reparer. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Ta dette opp med leverandør/importør og spørr om det finnes deler. Det ordner seg som regel. Lenke til kommentar
Daffe Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvis det ikke er mulig å skaffe deler, eller dette ikke lønner, seg vet jeg at det er mye som lar seg fikse med tape av type Gaffa. Lenke til kommentar
Laien Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Gaffa teip fikser det meste ja Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Gaffa teip fikser det meste ja Ikke så pent å se på at det gjør noe da... Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Gaffa teip fikser det meste ja Ikke så pent å se på at det gjør noe da... Næh, men på eit visst tidspunkt går PC-en over frå å vera utstillingsobjekt til bruksobjekt. Sjølv har eg gode erfaringar med den (skremmande) kraftige "Scotch Lynlim". Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Nevøen min har klart å miste laptopen min i bakken mens skjermen sto oppe. Det har blitt en stoor sprekk bak på skjermen som "må tettes" Men hvordan skifter man det deksjelet på en laptop? Er det helt umulig? Du har ikke en uflakks forsikring på hus forsikringen din da? den dekker slike ting. Endret 15. februar 2004 av MrNielsen Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Nevøen min har klart å miste laptopen min i bakken mens skjermen sto oppe. Det har blitt en stoor sprekk bak på skjermen som "må tettes" Men hvordan skifter man det deksjelet på en laptop? Er det helt umulig? Hvilket pcmerke har du? Ganske vesentlig for hvordan du skal få tak i deler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå